2026-02-10, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Varför ska jag argumentera för det ena eller andra? Jag bara konstaterade att Las Vegas är ett populärt ställe för stora konferenser och att det i sig inte är konstigt att åka dit och inte är några lyxresor.
Det är omständigheterna i det här fallet som är anmärkningsvärda.
Du bara konstaterade… Varför ens citera mig, om du inte tänker argumentera för din sak är du ointressant. Att berika sig något på någon annans bekostnad (oavsett värde) är att betrakta som lyx. Vad kräver du egentligen, att det ska vara minst femstjärnigt för att du ska orka knyta näven i byxfickan?
Citera
2026-02-10, 21:43
Medlem
Poddes avatar
Det är ju inte så mycket pengar, fyra tillfällen och kronan var värdelös alla gånger. Var det bara en person per resa?Tyckte det var lite flummigt skrivet. Klart det måste få ordnas lite evenemang.

Typiskt gnäll av folk som tycker röda korsets VD ska jobba gratis för det är ju välgörenhet.
Citera
2026-02-11, 21:22
Medlem
Ni skulle bara veta hur mkt cheferna tjänar
Hörde om nån s k regionchef som hade en lön på 100000kr i månaden
För vad liksom?
Inte skaffar hen några jobb åt nån 😅
Citera
2026-02-15, 08:22
Medlem
Lätt att spendera när det inte är pengar du kämpat för.
Citera
2026-02-15, 09:52
Medlem
Skattmasen08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Exakt, det är bland de lägsta priserna som man kan få i staden. Svensson har som vanligt noll koll på verkligheten utanför Målilla.

/AI

Kanske det. Men till skillnad mot alla vagabonder i tråden kan vi läsa och förstå artikeln:

Som jämförelse har de övriga anställda på Arbetsförmedlingen som rest till Las Vegas betalat mellan 1 200 och 2 000 kronor per natt för hotell.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in