2026-02-09, 18:44
Medlem
HBTKuks avatar
Lite lockrubrik, men det är ett klart tänkvärt ämne.

Människor som upplever att de har gammelmormor och halva tjocka släkten inneboende i form av spöken - hur gör ni med allt sådant man vanligtvis håller privat? Hade jag vetat att farmor tittade hela tiden hade jag aldrig kunnat koppla av. Det hjälper inte ens att stänga dörren när man skiter, för dörrar går de väl (?) rakt igenom.. Jag kan inte föreställa mig hur jobbigt det hade varit att känna mig övervakad hela tiden. Särskilt av någon man haft en nära relation till.

1. Hur känns det att gammelmormor sitter där på sängkanten och tittar på när du blir rimmad på alla fyra av en otvättad slusk från rockbaren?

2. Vad gillar mormor att du tittar på för porr? Vilken väljer du bort för att inte såra hennes ömma ögon?

3. Har du förändrat dina vanor på något sätt för att du har spöken hemma, eller gör du bara som vanligt?

Frågorna är många.
Senast redigerad av HBTKuk 2026-02-09 kl. 18:48.
Citera
2026-02-09, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Lite lockrubrik, men det är ett klart tänkvärt ämne.

Människor som upplever att de har gammelmormor och halva tjocka släkten inneboende i form av spöken - hur gör ni med allt sådant man vanligtvis håller privat? Hade jag vetat att farmor tittade hela tiden hade jag aldrig kunnat koppla av. Det hjälper inte ens att stänga dörren när man skiter, för dörrar går de väl (?) rakt igenom.. Jag kan inte föreställa mig hur jobbigt det hade varit att känna mig övervakad hela tiden. Särskilt av någon man haft en nära relation till.

1. Hur känns det att gammelmormor sitter där på sängkanten och tittar på när du blir rimmad på alla fyra av en otvättad slusk från rockbaren? Är den här frågan till kvinnor eller hur tänker du här?

2. Vad gillar mormor att du tittar på för porr? Vilken väljer du bort för att inte såra hennes ömma ögon?
Hur fan ska jag kunna veta det? Vet du ens det själv?

3. Har du förändrat dina vanor på något sätt för att du har spöken hemma, eller gör du bara som vanligt?

Frågorna är många.
Spökena håller sig utomhus. De vågar sig inte in i huset pga mitt humör. Det har olika före detta vänner (de har aldrig träffat varandra) som påstår sig kunna se/känna av spöken/energier och dylikt, uppgett genom åren. Att det finns närvaro här, men det är utanför huset, inget inuti.
Citera
2026-02-09, 19:38
Medlem
Galejans avatar
Hade här varit några spöken hade dessa skrämts bort av mina perversa val av porr. Jag är en man med kinks och det är nog inte alldeles enkelt att ha levat på 1800-talet och sedan bli gengångare framför mina vidriga lustar.
Citera
2026-02-09, 19:56
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Spökena håller sig utomhus. De vågar sig inte in i huset pga mitt humör. Det har olika före detta vänner (de har aldrig träffat varandra) som påstår sig kunna se/känna av spöken/energier och dylikt, uppgett genom åren. Att det finns närvaro här, men det är utanför huset, inget inuti.
Vilkent tur för dig. Sällan hör man om utespöken, men det är väl bara att tacka och ta emot.

Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Hade här varit några spöken hade dessa skrämts bort av mina perversa val av porr. Jag är en man med kinks och det är nog inte alldeles enkelt att ha levat på 1800-talet och sedan bli gengångare framför mina vidriga lustar.
Fiffgt röka ut spökena porrvägen. Som du säger hade det nog varit magstarkt för en 1800-talsperson. Spöken sägs ofta vara knutna ofrivbilligt till sin plats. Kan det vara så att du egentligen spökar för dem, på ett sätt?
Citera
2026-02-09, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Vilkent tur för dig. Sällan hör man om utespöken, men det är väl bara att tacka och ta emot.

Fiffgt röka ut spökena porrvägen. Som du säger hade det nog varit magstarkt för en 1800-talsperson. Spöken sägs ofta vara knutna ofrivbilligt till sin plats. Kan det vara så att du egentligen spökar för dem, på ett sätt?
Ja, jag vet inte. Jag kan inte se eller känna av dom, men det förvånar mig inte ett dugg om det spökar utav helvete här. Alltid massa knak och jävla ljud från huset varje dygn.
Citera
2026-02-09, 20:23
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Alltså ganska jobbigt att först dö, sedan bli tvingad att hemsöka ett hus, och tvingas se ens yngre släkt sitta och dra i den till någon obsyr porr. Tänker att synen på vad som är ok sexuellt har ändrat sig ganska mycket senase decennierna.

Kan man få ångestdämpande som spöke?
Citera
2026-02-09, 20:34
Medlem
Har man spöken hemma behöver man ju inte runka 😂
Citera
2026-02-09, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronlemmy
Har man spöken hemma behöver man ju inte runka 😂

TS syftar inte på ett sånt spöke.
Vad taskigt.

On topic, mina spöken får gärna ta en titt i min porrhistorik.
Den ligger öppen för allmänheten
Citera
2026-02-09, 21:01
Medlem
Spökena i mitt hus har stora bröst,
och är alltid lite småkåta.
Citera
2026-02-09, 22:20
Medlem
Jag har inga spöken hemma, såvitt jag vet. Men gammelmormor bajsade nog också, tror tom att det inte var lika privat förr (tänk utedass som oftast har minst två hål), så hade hon gått igen här hade jag bara tänkt att hon ansåg det vara naturligt. Och hon onanerande säkert också, men kanske inte pratade så högt om det… så det är heller inget konstigt. Angående porr, så höll de säkert på med en del annorlunda sex också. Jag tror inte de var lika pryda som vi gärna vill tro att de var. Men att titta på grov och ”annorlunda” porr hade nog ändå känts konstigt, om det hade varit så att jag visste att hon också tittade. Där går gränsen för vad jag vill att andra ska veta om mig, oavsett om de är levande eller döda.
Citera
2026-02-10, 00:05
Medlem
GlobalVisions avatar
Runkar inte, så det är inte ett problem för mig
Citera
2026-02-10, 03:44
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neger-apan
Spökena i mitt hus har stora bröst,