2026-02-07, 23:26
Medlem
Sitter på telefon med Duckduckgo och mullvad VPN.
Var enda gång jag ska svara på något inlägg (förmodligen när jag postar detta också) så får jag upp en captcha, som kräver att jag gör minst 10 stycken i rad o alla rätt. Ibland blir dom fel fast jag inte gjort fel...

Hur fan löser man detta?

På datorn kan jag stänga av captcha med ett tillägg i webbläsarn.
2026-02-07, 23:30
Medlem
Bidens avatar
1. Installera samma tillägg på telefonen
2. ???
3. Profit

Att Flashback gör sitt yttersta för att förstöra upplevelsen för användarna är sedan länge känt. Om det inte passar så gå till SF Forum som vi andra
2026-02-07, 23:42
Medlem
kalkryggars avatar
Så du menar att du är inloggad och drabbas av detta? Det måste väl ändå vara något fel i så fall för det låter idiotiskt.
2026-02-07, 23:56
Medlem
Du är en väldigt ny användare med få inlägg. Det blir nog bättre sen. Feel you
2026-02-08, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Så du menar att du är inloggad och drabbas av detta? Det måste väl ändå vara något fel i så fall för det låter idiotiskt.

Du som varit här medlem så länge. Hur kan du ha missat att det inte är något nytt direkt. Är du bara dum eller en idiot? Kanske både och?

(FB) Varför funkar inte captcha på vissa sidor?
2026-02-08, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
SF är en underground-sajt med ett tillhörande forum och det påminner om Flashback då det är yttrandefrihet och svenskt. Haha nej du hittar inte sajten på Google...

Kan du inte skriva här?
2026-02-08, 00:08
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillyguy13
Sitter på telefon med Duckduckgo och mullvad VPN.
Var enda gång jag ska svara på något inlägg (förmodligen när jag postar detta också) så får jag upp en captcha, som kräver att jag gör minst 10 stycken i rad o alla rätt. Ibland blir dom fel fast jag inte gjort fel...

Hur fan löser man detta?

På datorn kan jag stänga av captcha med ett tillägg i webbläsarn.

Har aldrig varit med om det när jag ska logga in här, däremot på Facebook och andra liknande sidor!
2026-02-08, 00:10
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mendeku
Du som varit här medlem så länge. Hur kan du ha missat att det inte är något nytt direkt. Är du bara dum eller en idiot? Kanske både och?

(FB) Varför funkar inte captcha på vissa sidor?

Det är känt sen länge att jag är en av topp 10 intelligentaste här på Flashback. Jag har hängt på Flashback sen innan de öppnade dörrarna till forumet. Har aldrig varit med om att få detta. Har kört via VPN och från utomlands (utan VPN) och allt möjligt.
2026-02-08, 00:13
Medlem
Citat:
Det är känt sen länge att jag är en av topp 10 intelligentaste här på Flashback. Jag har hängt på Flashback sen innan de öppnade dörrarna till forumet. Har aldrig varit med om att få detta. Har kört via VPN och från utomlands (utan VPN) och allt möjligt.

Du måste vara en av dom dummaste jag mött på ett anonymt forum som säger så bra saker om sig själv. Men det kan stämma faktiskt att du är en av dom smartaste här för det är oftast kloakråttor som hänger här och du är väl en topp tio av dom tio. Skaffa dig ett liv din sorgliga apa.
2026-02-08, 00:34
Medlem
Chockladapas avatar
Tur att denna tråd ej ligger i fb forumet, då skulle jag inte kunna svara.

Jag känner för dig, den är extemt. Man svarar på 75 sånna om övergångsställen och bussar men får ändå ej skriva..Allt detta är pga den spammande ryska idioten som försöker oss och hela fb att tro att ryssskitland gör rätt för sig.

Den där idioten med roliga rubriker som får oss att bli irriterade.

Pga honom, den senile sengångaren blir det så för oss nya.
2026-02-08, 00:41
Medlem
smickras avatar
Citat:

Jag är en av top nio och ber dig försöka utan vpn.
2026-02-08, 00:50
Moderator
Ruskigbusss avatar
Censur och yttrandefrihet --> Klagomål och kritik
/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem