2026-06-11, 23:41
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Dödsstraff på kärringen! Ingen som kommit in i tråden ännu och skyllt på att detta var en olycka och att ting sker så fort, samt att det var flickans eget fel?

Hur faan är detta möjligt - att vara så känslokall?! Använde horkvinnan droger? Har inte läst tråden... Får väl ett halvår på Hinseberg.
Citera
2026-06-11, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Vad betyder Bpd?

Den engelska termen.
Borderline personality disorder.

Kallas EIPS inom svensk psykiatri
(Emotionellt instabilt personlighetssyndrom)
Citera
2026-06-11, 23:44
Medlem
Ok, tack för svar. Känns osannolikt att hon är forskare, så antar att hon jobbade med andra saker.
Citera
2026-06-11, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Dödsstraff på kärringen! Ingen som kommit in i tråden ännu och skyllt på att detta var en olycka och att ting sker så fort, samt att det var flickans eget fel?

Hur faan är detta möjligt - att vara så känslokall?! Använde horkvinnan droger? Har inte läst tråden... Får väl ett halvår på Hinseberg.
Hade inga droger i blodet då hon omhändertogs.
Citera
2026-06-11, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Ok, tack för svar. Känns osannolikt att hon är forskare, så antar att hon jobbade med andra saker.

Inte forskare, förmodligen att ta hand om försöksdjuren
Citera
2026-06-11, 23:56
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nippetipp
Hade inga droger i blodet då hon omhändertogs.

Okey, tack för info! Är nästan mer skrämmande för då kan horfittan inte ens skylla på ett beroende, utan hon är alltså genuint dum i huvudet och ond!
Citera
2026-06-11, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Jag tror mamman medvetet lämnade tändare i dotterns rum. Och hon låste dörren också så dottern inte kunde ta sig ut. För på andra videos där man ser att dottern är hemma själv rör hon sig i hela lägenheten men inte just nu denna kväll då är hon inlåst.

Varför inte istället låta soc ta barnet om hon nu inte ville va mamma och bara knulla med män hela tiden.

I förhören är hon väldigt bra på att återberätta saker hon varit med om men så fort de börjar närma sig frågor om dottern då vet hon elle minns inte
Japp. Kommer inte ihåg, minns inte, vet inte och mina trauman gör att jag inte har möjlighet att minnas något av det som hänt. Ändå minns hon allt annat.
Citera
2026-06-12, 00:06
Medlem
Måste vara nån form av psykopat?
Citera
2026-06-12, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trusttheprocess
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/mamma-lamnade-15-aring-ensam-ett-dygn-for-att-festa-polisen-bar-med-mig-lange

Är det detta du syftar på?
Ja
Citera
2026-06-12, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Nån som fattar?
Every mornin I swear to god child ambuse”, har mamman skrivit i ett sms till sin pojkvän.
Uppsåt?

Kan hon ha stavat fel?
Att hon egentligen tänkt skriva "ambush" ?

Det kan i så fall tolkas som att flickan var på henne hela tiden (som även har framgått i fup att hon tyckte flickan var jobbig & krävande). Att hon beskriver det jobbiga med att flickan varje morgon stör henne?

I fritt översatt svenska skulle det då bli nåt i stil med: "Jag svär, varje jävla morgon är ungen på och stör mig".

Låter mer logiskt med tanke på att emma (enligt fup) kommit hem - in genom dörren och ropat "jag är hemma" - flickan har då varit kontaktsökande, varvid mamman svarat "mamma trött" eller "mamma ska vila lite".

Hur som helst - min spekulation förutsätter att hon stavat fel.
Citera
2026-06-12, 00:42
Medlem
” Onsdag 2024-11-13: BVC besök
Besök på BVC. Danaya ritar fint, men på egna villkor. Språket är tyst och med mest engelska ord och uttryck.”

Flickan har väl mest lärt sig engelska från sin padda eftersom mamman inte är hemma och pratar med henne stackare.
Citera
2026-06-12, 01:20
Medlem
Bara kommit till sidan 105, nämns det nånstans i förhör eller nåt varför flickans bak är röd och ser blodig ut på bilden i vardagsrummet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in