Citat:
Jag har faktiskt varnat för att det kan vara värre, och bli vansinnigt mycket sämre om vi låter storspelarna med stenhjärtan hållas. Som enskild är det förstås ingenting man kan göra förutom att säga till riksdagsledamöterna som representerar oss att hotbilden är enorm och växer i takt med teknologiernas kapacitet. Ärligt talat vet jag inte om någon hör det, de verkar mer intresserade av sin hetsjakt på marginaliserade.(FB) Epstein-dokumenten allt mer öppna - Politiska aspekter för de som är med
Citat:
Visst är det tillräckligt. Att se hur dessa spelar med sina offer om och om och om igen känns också mer än tillräckligt. Men likafullt sker inget. Fastän våra politiker ser sån här skit ofta, kan jag därför tycka att de har svikit oss en gång för mycket. Folk skulle bara fatta hur mycket bättre en stormrik person har det jämfört med en utsatt, eller en vanlig knegare. Förstod de ens hälften skulle folk bränna ner allt direkt.
Men en jävla trafficking sex-ö som är anpassad för enbart eliten är väl för fan tillräckligt illa? Som hundratals makthavare åker dit för att råknulla fattiga personer och potentiellt även minderåriga, sen har INGEN av dem varnat allmänheten för det. De har alla hållit käft och knullat som djur bakom ryggen på oss. Det räcker gott och väl för mig, och det lär vara visa sig vara värre.