Igår, 14:38
Medlem
Jag syftar på kvinnor som är mellan 180-190cm lång. Kvinnorna jag själv har knullat har varit en blandning mellan 170 ner till 155. Min upplevelse är att den som var kortast var tightast så att säga. Men hur blir det när man knullar en kvinna som är så lång. Blir det ens skönt eller är området där nere för stort och slappt? Hur funkar kemin i sängen när man knullar en lång kvinna?

Berätta era tankar!
Citera
Igår, 14:40
Medlem
Är du 170 lång? Klart längden på en kvinna inte har något med hur fittan är, jäkla incel!
Citera
Igår, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Är du 170 lång? Klart längden på en kvinna inte har något med hur fittan är, jäkla incel!

Jag är 178cm lång. Det lär det ju ha, din pajas?
Citera
Igår, 14:47
Medlem
Lär ju inte märkas så mycket när man ligger ner?
Citera
Igår, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Jag syftar på kvinnor som är mellan 180-190cm lång. Kvinnorna jag själv har knullat har varit en blandning mellan 170 ner till 155. Min upplevelse är att den som var kortast var tightast så att säga. Men hur blir det när man knullar en kvinna som är så lång. Blir det ens skönt eller är området där nere för stort och slappt? Hur funkar kemin i sängen när man knullar en lång kvinna?

Berätta era tankar!

Har hört detsamma faktiskt.
Ju fetare desto slappare har jag också hört, beror på att en fitta blir slapp om man rör på sig väldigt lite.
Citera
Igår, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Lär ju inte märkas så mycket när man ligger ner?

Om kroppen är större bör ju även underlivet vara det. Så tänker jag, även fast jag inte är någon forskare inom området.
Citera
Igår, 14:55
Medlem
Citat:
Jag tror du projicerar. DU har inte knullat med någon, fråga din mamma!

Har givetvis med längd att göra.

Jag har spelat basket och de är fina att knulla med, kan beror på att de är vältränade!
Citera
Igår, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Jag har spelat basket och de är fina att knulla med, kan beror på att de är vältränade!

Du är välhängd då gissar jag. Synd för oss andra som inte har den lyckan.
Citera
Igår, 15:00
Medlem
Citat:

Berätta era tankar!

Är inte alla långa kvinnor egentligen män?
Citera
Igår, 15:03
Medlem
AndersABs avatar
Fördelen är att du kan stå och knulla.
Citera
Igår, 15:04
Medlem
Anklagarens avatar
Den längsta jag knullat är 183. Kändes högst normalt.
Citera
Igår, 15:06
Medlem
dude2ks avatar
Det känns som att ha sex med en man. Inte för att jag vet något om gay sex!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in