2026-02-17, 16:47
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullykta
Äter han bröd?

Nej den lille är inte smart på det sättet. Snarare på att komma på flera sätt att driva oss till absolut vansinne.

Nej, jag tror att han leker att brödpåsen är ett bytesdjur. Hittade mitt bröd på golvet idag, som tur var var påsen ihopknuten och han hade inte tuggat på den. Denna katt är jättebra att driva en till vansinne också. Vissa saker är för att han går fram som en empatilös ångvält. Annat är för hans storlek. Jag vaknar med 10 kilo katt på bröstkorgen och kan knappt andas. Ibland går han omotiverat och spöar upp den normalstora katten, 30 sekunders heavy spanking, sedan går han bara därifrån, som om han inte gjort det.
Citera
2026-02-19, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Nej, jag tror att han leker att brödpåsen är ett bytesdjur. Hittade mitt bröd på golvet idag, som tur var var påsen ihopknuten och han hade inte tuggat på den. Denna katt är jättebra att driva en till vansinne också. Vissa saker är för att han går fram som en empatilös ångvält. Annat är för hans storlek. Jag vaknar med 10 kilo katt på bröstkorgen och kan knappt andas. Ibland går han omotiverat och spöar upp den normalstora katten, 30 sekunders heavy spanking, sedan går han bara därifrån, som om han inte gjort det.

Som jag har skrattat åt detta! Min angora väger 6 + kg och det är mer än nog!

Väldigt roligt med brödpåsen också, förstås inte för dig. Imorse vaknade jag av ljudet av ett ihållande slickande. Min sambo hade gjort en ostmacka till mig och lagt plastfolie över. Det hade såklart lillen överlistat och brutit sig igenom. Sedan fanns det ett stort hål i osten som han slickat sig igenom
Citera
2026-02-19, 20:47
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Som jag har skrattat åt detta! Min angora väger 6 + kg och det är mer än nog!

Väldigt roligt med brödpåsen också, förstås inte för dig. Imorse vaknade jag av ljudet av ett ihållande slickande. Min sambo hade gjort en ostmacka till mig och lagt plastfolie över. Det hade såklart lillen överlistat och brutit sig igenom. Sedan fanns det ett stort hål i osten som han slickat sig igenom

Man ska inte underskatta dem.
Citera
2026-02-19, 21:20
Avslutad
Citat:
Min sambo hade gjort en ostmacka till mig och lagt plastfolie över. Det hade såklart lillen överlistat och brutit sig igenom. Sedan fanns det ett stort hål i osten som han slickat sig igenom

Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Man ska inte underskatta dem.

På tal om ost och list är ostbågar även något dom listat ut går att äta vilket även är människolikt, kanske är dom något på spåret
Citera
2026-02-20, 04:04
Medlem
Haha!

För att inte göra det för OT har jag skapat en ny tråd, hoppas att vi ses där!

(FB) Vad är det värsta era katter gjort?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in