2026-02-05, 18:43
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Joel Kunto Nord, socionom med näsring. Något säger mig att "stress och hög arbetsbelastning" inte är hela förklaringen bakom varför han slutat.

Det är nog snarare en stor portion "möten med mångkulturen" som föranleder stressen och väggmötandet hos den gode Joel.

Det är lätt att sitta i Ung Vänster och gapa om hur bra de här människorna är, en helt annan femma att möta dem i verkligheten, och att dessutom försöka städa efter deras kaotiska framfart i samhället, och ibland i sina egna familjer, torde vara väl magstarkt för den ideologiskt skolade gossen.
Citera
2026-02-06, 09:45
Medlem
sylvaticums avatar
Högre lön och mindre arbetsbelastning är väl två uppenbara svar på TS fråga. Högre lön minskar personalomsättningen. Jag skulle aldrig ta ett jobb inom vård eller som handläggare på ekonomiskt bistånd när jag kan tjäna 50% mer på att sitta och dra mus på ett kontor. Men får folk ordentligt betalt kommer de stanna, då byggs kompetens upp i arbetsgruppen som tillsammans blir mer effektiv när äldre kan stötta de yngre.
Citera
2026-02-11, 06:50
Medlem
PungiMunninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Queer, före detta pingst-pojke. Sannolikt annat som döljer sig bakom avhoppet

Det räcker ju med att titta på honom för att fatta att han inte kommer funka med "problematiska ungdomar" i Malmö. De tycker förmodligen han är en pajas, en "bögjävel" med näsring I fula kläder.
Citera
2026-02-11, 06:56
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PungiMunninen
Det räcker ju med att titta på honom för att fatta att han inte kommer funka med "problematiska ungdomar" i Malmö. De tycker förmodligen han är en pajas, en "bögjävel" med näsring I fula kläder.

Haha.
Han har gett naiviteten ett ansikte.
Fan va mycket skit han måste ha tagit!

Ey bror, du ser ut som en bög bror
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem