Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Ojdå. Mitt svett är iaf aldrig klibbigt.
Det är det, du är dock för korkad för att notera det.
Citat:
Jag har bilder där min sax har ett rakblad som hänger fast med hjälp av saxens magnetism som kom från min kropps magnetism som ändrade i atomerna i stålet.
Du menar att något som knappt väger något har klibbat fast i din sax efter att du gnidit in saxen i dina kroppsliga avlagringar.
Citat:
Tvål påverkar ingen magnetism. Objekten fastnar oavsett hur du vill att verkligheten ska se ut.
Antagligen därför ingen av ärthjärnorna som påstår att de är magnetiska kan få något att fästa efter att de tvättats rena av observstörerna som motbevisat deras påståenden.
Citat:
Om du hade bevisat din intelligens först så kanske jag hade brytt mig om din obildade åsikt.
Du kunde inte ens motbevisa detta, för att du var så slö och okapabel.
Jag har redan bevisat att jag besitter en intelligens som är så pass överlägsen din att du framstår som ett encelligt djur vid en jämförelse. Du vet ingenting om något, du förstår inte vetenskap, vetenskapliga metoder eller falsifiering.
Du vet inte ens vad ordet teori betyder eftersom du använde det helt felaktigt några inlägg bak i tråden. Du är en vandrande dunning-kruger om det så är att skriva idiotier på flashback eller stå på södermalms socialförvaltning och skrika att du har diplotmatisk immunitet eftersom du identifierar dig som ett företag. Född som loser och du kommer dö som loser, och ingen kommer sakna dig eller ens minnas att du funnits