2026-02-03, 20:08
Medlem
Jag har skrivit en del oseriösa trådar här på flashback men här kommer en seriös:

De senaste 3-4 åren av mitt liv så har jag mer eller mindre ägnat mig åt en enda sak, få tjejer. Jag har gjort allting från att köpa coola bilar till att ändra min stil helt och hållet. Allt detta utan resultat. För att ni inte ska få fel bild av mig eller så, jag har inte downs syndrome, jag är inte en dvärg eller liknande. Jag är en kille på cirka 190cm som gymmar, osv. Är det någon som vet vad man gör för fel, är det fel på min personlighet? Det är ju inte direkt så att jag är konstig och inte har några polare eller så. Det har liksom aldrig blivit någonting bara… Har jag fel approach och är det någonting som går att åtgärda? Eller ska jag helt enkelt skita i alla tjejer, runka i resten av mitt liv och typ intressera mig i aktiemarknaden?

Mvh
Citera
2026-02-03, 20:11
Bannlyst
Felet är enkelt, du vill attrahera helt fel typ av kvinna!

Att säga jag har gjort allt, köpt cool bil osv skvallrar om att du är intresserad av halvt prostituerade drinkluder, det är en svår och konstig damm att plaska runt i, gör en liten inre själainventering och försök komma fram till vad som är verkligen är viktigt i en partner du vill ha på riktigt, inte vad dina polare kommer ge dig en high five för!
Citera
2026-02-03, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
Felet är enkelt, du vill attrahera helt fel typ av kvinna!

Att säga jag har gjort allt, köpt cool bil osv skvallrar om att du är intresserad av halvt prostituerade drinkluder, det är en svår och konstig damm att plaska runt i, gör en liten inre själainventering och försök komma fram till vad som är verkligen är viktigt i en partner du vill ha på riktigt, inte vad dina polare kommer ge dig en high five för!

Grejen är bara att det känns inte lönt att ha massa krav på tjejer. Känns inte som att jag kommer få fler brudar för att jag blir kräsen, osv. Har försökt att få tjejer som jag egentligen inte ens diggar, men har ändå slutat i tragedi
Citera
2026-02-03, 20:24
Medlem
Avayas avatar
En fråga som behöver svar, hur gammal är du?
Citera
2026-02-03, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avaya
En fråga som behöver svar, hur gammal är du?

21
Citera
2026-02-03, 20:31
Medlem
halaltarzans avatar
Kvinnor blir kåta när de dricker, så rör dig då på ställen där de gör det, typ på krogen.
Citera
2026-02-03, 20:34
Medlem
Avayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmChoklad33
21

Ah då är det skill issue

Hade varit annat om du vore äldre då man lätt får en been there, done that attityd och inte lägger lika mycket krut på sina potentiella ragg

Lycka till
Citera
2026-02-03, 20:34
Medlem
Citat:
21
Du är 21 och har köpt "flera coola bilar"? Mja, luktar som ännu en oseriös tråd. Antingen är du jätterik eller jättedum som behöver kontrollera din ekonomi bättre än att köpa bilar för att imponera på tjejer.
Citera
2026-02-03, 20:35
Medlem
godboys avatar
Felet kan vara att du är för mycket inne på att få knulla. Det ska inte vara det uppenbara primära målet, utan du ska vilja lära känna tjejen i fråga. Jag brukar ange mig själv som exempel. Jag var fan rätt usel på damer fram till att jag 22-23 så där, så jag gjorde ett omtag. Visst hade jag haft ett par tjejer under åren innan dess, men jag tyckte inte att jag fick napp och att jag inte nådde dit jag ville.

Så, jag bestämde mig för att fokusera om. Jag började tänka mer att bara prata lite med tjejerna och inte vara "så på". Detta var nyckeln för mig i alla fall. Avslappnad attityd, utan att bara spännig, utan bara vara trevlig och artig. Dock så måste man kunna klara av att föra en vettig konversation. Typ om intressen om vad man själv tycker är intressant osv. Men det viktigaste var just att dels kunna ta ett nej med en klackspark och bara gå vidare. Visst var man lite oslipad i början, men ju fler man pratar och umgås med desto mer lär man sig.

Så till alla killar:
- Det sitter inte i utseendet. Du behöver inte ha massa hår på huvudet, du kan vara flintis som jag blev när jag var i tidiga 20 års åldern. Det har inte hindrat mig från att få kvinnor.

- Det spelar inte någon roll om man är jättevältränad, men man bör givetvis inte vara helt otränad.

- Det som spelar roll är att man kan föra sig, föra vettiga samtal, vara artig, visa sig "ha koll" på saker och ting.

Jag är jävla trött på allt skitsnack på detta forum om hur man skaffar en kvinna. För det första är det inget man skaffar som ett paket lövbiff, utan det ska uppstå ett ömsesidigt tycke. Hur sker det då? Jo, börja prata med kvinnan, var inte rädd för att bjuda ut på middag eller ett glas vin, och då menar jag att man som man faktiskt bjuder på det.

När man sen pratar, visa intresse för henne, lyssna, ställ relevanta motfrågor, ge henne uppmärksamhet på ett avslappnat och tryggt sätt. Gnäll inte på att kvinnor är si eller så, det är så jävla osexigt.

Men som sagt, det viktiga är att kunna prata med kvinnor (eller folk rent generellt) det är nyckeln! Sen att ha de största musklerna eller hår på huvudet är fullständigt oviktigt. Jag har som sagt varit skallig sen tidiga 20 års åldern då jag började raka mig och det har inte varit ett hinder.
Citera
2026-02-03, 20:36
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Grejen är bara att det känns inte lönt att ha massa krav på tjejer. Känns inte som att jag kommer få fler brudar för att jag blir kräsen, osv. Har försökt att få tjejer som jag egentligen inte ens diggar, men har ändå slutat i tragedi

Nu har vi väldigt lite information om dig då detta är ett nytt konto, men om du är ute efter något mer än ett ons, en relation, så antyder du att du har en taskig attityd som inte precis tilltalar tjejer.

Rubriken: "Får inga tjejer"
Det fetade ovan: "Känns inte som att jag kommer få fler brudar för att jag blir kräsen"

Hur många vill du få?
Citera
2026-02-03, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avaya
Ah då är det skill issue

Hade varit annat om du vore äldre då man lätt får en been there, done that attityd och inte lägger lika mycket krut på sina potentiella ragg

Lycka till

Nä hördu, inte det som är situationen
Citera
2026-02-03, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Nu har vi väldigt lite information om dig då detta är ett nytt konto, men om du är ute efter något mer än ett ons, en relation, så antyder du att du har en taskig attityd som inte precis tilltalar tjejer.

Rubriken: "Får inga tjejer"
Det fetade ovan: "Känns inte som att jag kommer få fler brudar för att jag blir kräsen"

Hur många vill du få?

Nä, det var nog ett grammatiskt fel. En fin tjej räcker nog bra för mig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här