2026-02-13, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillaratttrolla
Lol. Hon kommer inte att få springa runt hursomhelst heller och kommer inte få med sig snedvridna moralen att det är normalt att knulla runt.

Hennes fokus kommer att vara: familj, studier, aktiviteter och därefter bra vänner.

Och ja, du tror inte vi kommer lyckas för att du själv inte kan. Men det kommer vi.
Går det att beställa barn från 50-talet?
Citera
2026-02-13, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Fattar inte. Snackade med en kollega idag som har en dotter i tonåren. Orkar inte återberätta hela samtalet men i alla fall så sade han att han tror det är bra för henne att skaffa sig erfarenhet och knulla runt.

I det läget borde du ju sagt att du som god kamrat gärna ställer upp och lär henne ett och annat.
Hade han sopat till dig, så visar det ju ivarjefall att det kanske inte var så genomtänkt att tycka hon ska knulla runt.
Citera
2026-02-13, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Går det att beställa barn från 50-talet?

Det går att uppfostra barn utan den snedvridna svenska uppfattningen att man inte kan kontrollera sitt barn.

Görs fortfarande i hela världen och av bra föräldrar även här.
Citera
2026-02-13, 15:09
Medlem
Citat:
Det går att uppfostra barn utan den snedvridna svenska uppfattningen att man inte kan kontrollera sitt barn.

Görs fortfarande i hela världen och av bra föräldrar även här.
Vad händer om hon inte blir exakt som du tänkt då?
Citera
2026-02-16, 18:56
Medlem
Jag har aldrig sagt att hon ska blev exakt som jag har tänkt mig.

Men att hon inte ska knulla runt som 16-åring utan fokusera på studier är inte orealistiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vad händer om hon inte blir exakt som du tänkt då?
Citera
2026-02-16, 20:35
Medlem
Citat:
Jag har aldrig sagt att hon ska blev exakt som jag har tänkt mig.

Men att hon inte ska knulla runt som 16-åring utan fokusera på studier är inte orealistiskt.
Man kan både knulla runt och sköta sina studier. Särskilt flickor är bra på att sköta sina studier. Har du en son bör du lägga mer krut på att han sköter sina studier, med tanke på pojkars studieresultat.
Citera
Idag, 15:17
Medlem
Enkelt svar: utvecklingsstörning.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem