Citat:
Ursprungligen postat av
sykkelpump
Jag förstår mycket väl att du inte gillar henne, men ingen har bett att få veta det.
Dock så behöver ingen be mig om att jag ska skriva här för att jag ska göra det.
Citat:
Ursprungligen postat av
sykkelpump
Du svarar inte på ifall du tycker att packet ska ut, du svarar inte ens på vad du tycker om att använda ordet "packet".
Så din kommentar är tveklöst off-topic och trams, den tillför över huvud taget ingenting.
Jag skrev att hon är ett pack och bör hållas bort från riksdagen som många andra politiker som kan sållas till den gruppen som vi nu kallar packet då hon är skadlig för svensk politik. Jag kommenterar inte de människor hon snackar om. Jag kommenterar hennes roll i det hela, och då hon är del av trådstarten och själv driver ett liknande resonemang är det knappast off-topic och trams
Citat:
Ursprungligen postat av
sykkelpump
Vilket den här kommentaren från mig inte heller gör, så jag går väl och lägger mig då så skitar vi inte ner tråden ännu mer...
Det är bra. Nu börjar du fatta, med skillnaden att det endast är din kommentar som inte tillför något.
Min kanske knäpper folk på nosen som försöker skydda sin kvinna, men jag är ganska tydlig med min kommentar. Om du vill veta varför Ebba Busch är skadlig för svensk politik så finns det hundratals åsikter och anledningar till det, många fokuserade i tråden om henne om du vill försöka söka svar på det.
Att redovisa det i den här tråden skulle vara off-topic.
Här nöjer jag mig med att med den premissen kommentera hennes efterblivna kommentar.
God natt, kamrat!