2026-02-04, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Du kanske kan vara vänlig och förklara vad du vill ha sagt med din kommentar, som har koppling till trådstarten?
Har din kommentar ingen direkt koppling till "hennes uttalande" så är den trams och off topic.
Ingen har frågat efter om du gillar henne, eller inte.

Jag svarade inte på någons fråga. Jag kommenterade hennes kommentar med att säga att hon själv är ett pack. Om du inte förstår den kopplingen så vet jag inte vad jag ska säga 🤣

Det här är inte för dig så du kan gå och lägga dig igen.
Citera
2026-02-04, 13:23
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Jag svarade inte på någons fråga. Jag kommenterade hennes kommentar med att säga att hon själv är ett pack. Om du inte förstår den kopplingen så vet jag inte vad jag ska säga 🤣

Det här är inte för dig så du kan gå och lägga dig igen.
Jag förstår mycket väl att du inte gillar henne, men ingen har bett att få veta det.

Du svarar inte på ifall du tycker att packet ska ut, du svarar inte ens på vad du tycker om att använda ordet "packet".
Så din kommentar är tveklöst off-topic och trams, den tillför över huvud taget ingenting.

Vilket den här kommentaren från mig inte heller gör, så jag går väl och lägger mig då så skitar vi inte ner tråden ännu mer...
Citera
2026-02-04, 13:33
Medlem
Citat:
Jag förstår mycket väl att du inte gillar henne, men ingen har bett att få veta det.

Dock så behöver ingen be mig om att jag ska skriva här för att jag ska göra det.

Citat:
Du svarar inte på ifall du tycker att packet ska ut, du svarar inte ens på vad du tycker om att använda ordet "packet".
Så din kommentar är tveklöst off-topic och trams, den tillför över huvud taget ingenting.

Jag skrev att hon är ett pack och bör hållas bort från riksdagen som många andra politiker som kan sållas till den gruppen som vi nu kallar packet då hon är skadlig för svensk politik. Jag kommenterar inte de människor hon snackar om. Jag kommenterar hennes roll i det hela, och då hon är del av trådstarten och själv driver ett liknande resonemang är det knappast off-topic och trams

Citat:
Vilket den här kommentaren från mig inte heller gör, så jag går väl och lägger mig då så skitar vi inte ner tråden ännu mer...

Det är bra. Nu börjar du fatta, med skillnaden att det endast är din kommentar som inte tillför något.

Min kanske knäpper folk på nosen som försöker skydda sin kvinna, men jag är ganska tydlig med min kommentar. Om du vill veta varför Ebba Busch är skadlig för svensk politik så finns det hundratals åsikter och anledningar till det, många fokuserade i tråden om henne om du vill försöka söka svar på det.

Att redovisa det i den här tråden skulle vara off-topic.

Här nöjer jag mig med att med den premissen kommentera hennes efterblivna kommentar.

God natt, kamrat!
Senast redigerad av dalavita 2026-02-04 kl. 13:36.
Citera
2026-02-04, 14:40
Medlem
Svettigutsugares avatar
[quote=Zappazen|94213808]
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigutsugare
"Ebba Busch är den största kola torsken i riksdagen och får SD s förra kandidat Katja polis att blekna i jämförelse"

Falsk ryktesspridning. Inte tillåtet på FB. Du är anmäld!

Du får jättegärna anmäla mig så mycket du vill men det där är inte ryktespridning utan det där är fakta för jag känner till vilken personen är som har levererat det till henne.
Du vet att de har inte så mycket tystnadsplikt utan de skryt och gärna hos vilka fina och kända människor de har varit hemma hos.

Det roliga liksom att pundarna eller langarna skryter jättegärna med vilka fint högt uppsatta personer de har varit hemma hos och levererat det är på något sätt som att det är någonting stort och fint när det bara är smutsig kriminalitet de håller på med!
Citera
2026-02-04, 14:43
Medlem
[quote=Svettigutsugare|94216315]
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen

Du får jättegärna anmäla mig så mycket du vill men det där är inte ryktespridning utan det där är fakta för jag känner till vilken personen är som har levererat det till henne.
Du vet att de har inte så mycket tystnadsplikt utan de skryt och gärna hos vilka fina och kända människor de har varit hemma hos.

Det roliga liksom att pundarna eller langarna skryter jättegärna med vilka fint högt uppsatta personer de har varit hemma hos och levererat det är på något sätt som att det är någonting stort och fint när det bara är smutsig kriminalitet de håller på med!

Och du tror att hörsägen och anekdotisk bevisföring räcker för att du ska bli trovärdig? Knappast. Hoppas du blir avstängd.
Citera
2026-02-04, 14:45
Medlem
Svettigutsugares avatar
[quote=Zappazen|94216338]
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigutsugare

Och du tror att hörsägen och anekdotisk bevisföring räcker för att du ska bli trovärdig? Knappast. Hoppas du blir avstängd.

Jag får väl helt enkelt ta den risken.
Jag tänker fortsätta att tala sanning.

Däremot kan jag säga som så här att hur mycket skit jag än har hört om Jimmie Åkesson och hur mycket jag är en avskyr den mannen så har jag aldrig hört han har varit i närheten av narkotika.

Men det har andra i hans lilla parti varit och om du ens tror på att Ebba Busch inte har haft snoken i den vita påsen så är det bara trist för dig.
Citera
2026-02-04, 21:03
Medlem
Satanhelvete12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Jävla skitsnack! Hon talar klarspråk och om du vill vara politiskt korrekt så tycker jag att du ska fara åt helvete. Såna vill vi inte ha.
Nu väljer inte du vad för människor vi vill ha .
Och jag far aldrig åt helvete däremot äter många min skit .
Citera
2026-02-04, 21:11
Medlem
Ebba borde fundera mer på vem hon själv är . Ett sånt billigt litet fnask alldeles för stor i käften för sin post .
Dessutom hon borde gå i kloster det fnaskiga är för tydligt .man tycker hon är oren på nåt sätt ,fullständigt oacceptabel.
Människor i regering och riksdag har ett ansvar och måste ha en annan attityd .
Detta fnask vill ha terrorattentat med sina avskyvärda ord och mening hon får inte säga sånt .jävla lilla dumhuve..
Citera
2026-02-04, 21:17
Medlem
Jag blir så äcklad av denna . I Sverige lever och arbetar väldigt många muslimer dom är idag en del av vårt samhälle .
Dom betalar skatt dom röstar dom har sina moskéer.
Ska man kalla dom ett jävla pack som ska försvinna ??
Hallå herregud alltså .
Citera
2026-02-04, 21:24
Medlem
Jag blir så äcklad av denna . I Sverige lever och arbetar väldigt många muslimer dom är idag en del av vårt samhälle .
Dom betalar skatt dom röstar dom har sina moskéer.
Ska man kalla dom ett jävla pack som ska försvinna ??
Hallå herregud alltså .
Denna ukrainska regering har snart sett till att kriget når våra städer ,och hon är verkligen en israelisk HORA.
Jag tycker dom ska antingen hänga sig eller dra åt helvete .
Vi borde ha val i morgon .därför detta muckande mot Ryssland och mot muslimer kommer drabba oss vi kommer ha sant helvete pga idioter .
Avsluta deras medborgarskap först hon ....
Citera
2026-02-04, 21:54
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Personer i höga positioner tillåts bara vara där om de är lojala. Annars kommer de aldrig att hämna där.

Det är därför det enda jag förespråkar är segregering och sedan utvandring i framtiden för det finns ingen annan lösning, landet är förlorat sedan länge.
Instämmer till fullo. Vi måste få med oss en jäkla massa svenskar och andra vita européer och bygga egna stamliknande samhällen som typ älgarås med DFS och dem där bara vita kan bo (vi kommer organisera oss till den grad att utlänningen inte ens kommer på tanken att flytta till dessa vita stamsamhällen) svensken måste fatta att en röst på vilket jävla parti som helst för oss närmare den rasliga undergången
Citera
2026-02-04, 22:06
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenhyacinten
Jaså. Källa på det?
Nej, hon är vedervärdig eftersom hon verkligen vältrar sig i sin självgodhet och ser sig som förmer än andra helt öppet. Vidrig politiker som skor sig på våra skattepengar och kostar hutlösa summor varje månad. Finns bättre saker att satsa pengar på. Men rösta du på henne om du tror att hon gör mer nytta än mig. Dra åt helvete.
Det verkar som att det är du som det dig själv som mindre väg än hon. Och det stämmer ju. Så då är du sur och bitter över att hon är vacker, smart, rik, och mycket bättre än dig.
Typisk packmentalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in