Citat:
Ursprungligen postat av
Biden
Jag har varit deprimerad i flera veckor nu och bestämt mig för att ta mitt liv. Jag ringde till en kompis och berättade att om jag drar det korta strået igen, så kommer jag ta mitt liv. Jag har utforskat det här med självmord och vet att när man berättar för någon att man ska ta sitt liv så är det ett rop på hjälp och inte ett riktigt hot egentligen. Men det har nu gått snart 2 veckor och jag har inte blivit anmäld för något eller blivit kallad av min chef. Det är som att min kompis skiter i vad jag sa och har inte anmält detta. Vad ska jag göra?
Du skulle ju ta ditt liv sa du ju, jag rekommenderar dränkning eller ställa dig utanför vakten på något regemente, dränka dig i bensin och tända eld! "MAN ON FIRE!" "MAN ON FIRE!" klockrena slutord.
Skämt åt sido förstår jag inte vad fan du undrar?
1. Han vet du bluffar, vilket du också gör
2. Han skiter i vilket och vet att självmord inte går att förhindra ändå, för hur i helvete kan man misslyckas? Då är det ju någon slags korkad skadetröstan man utför, som att knalla runt med en blåtira i käften på stan och hoppas att nån go brudjävel vill ha krigskuk i sig, du vet, skina lite.