2026-02-02, 16:50
Medlem
rainbowias avatar
OS betyder massor av betydelsefulla tävlingar och matcher vilket såklart ger ett eldorado av spelobjekt att tillgå. Dela med er av era tankar.

Två Godistips som jag hittat hittills är Tyskland vinnare på teamsprint damer (förutom SWE) 3,50. Den urstarke Gimmler och snabbe Coletta Rydzek är det starkaste laget förutom SWE. Ser inte att svajiga NOR, nyckfulla FIN, ojämna USA eller SUIs Weber orka tre tuffa sträckor. Om de gör det är Coletta snabbast på upploppet.

Stadlober 4,00 mot Astrid Ö Slind är bra betalt. Norskan såklart stark och seg dock har Teresa laddat nu med ett mål i sikte, sin favoritdistans Skiathlon med sin numera något förhöjda nivå så en given medaljaspirant och hög chans att besegra Astrid.
Citera
2026-02-02, 16:59
Avstängd
BombaySaphires avatar
Ange gärna bettingbolag också.
Citera
2026-02-02, 19:27
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Ange gärna bettingbolag också.

Det var från bet365. Har sett att Unibet ger 5,00 på Teresa vs Astrid. Ka-ching!
Citera
2026-02-02, 20:24
Medlem
Om man fortfarande kan få Norge under 15.5 guld till coinflip så är det en bomb. Den linan sitter helt fel.
Citera
2026-02-03, 07:16
Medlem
diseuses avatar
Jag är också nyfiken på var någonstans ni bettar. Är det bara konventionella sidor, som Svenska Spel, Unibet, och Betsson? Är det någon som tänkte köra med Kalshi och Polymarket och sånt?
Citera
2026-02-03, 10:38
Medlem
Jag gillar Linn Svahn att vinna sprinten till 5.25 hos Coolbet. Sundling värst emot, men Svahn bättre klassisk stil.
Citera
2026-02-04, 22:27
Medlem
Joelfrogs avatar
Mixedcurling imorgon!

GB 1.72 bjuder 365 på medans endel andra bolag är nere på 1.55 o lägre, 2an i oddsen mot estland som ska vara på nedre halvan.
Citera
2026-02-04, 22:55
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Mixedcurling imorgon!

GB 1.72 bjuder 365 på medans endel andra bolag är nere på 1.55 o lägre, 2an i oddsen mot estland som ska vara på nedre halvan.

Jag ryggar.
---

Har ni spelat på medalj/guldspecialer för länder?
Citera
2026-02-04, 23:12
Medlem
Ezzelinos avatar
Brukar spela odds periodvis, men då handlar det om att samla ett gäng trovärdiga odds hämtade från de fem stora europeiska fotbollsigorna, matcher där jag är tämligen säker på min sak, kanske någon SHL-hockeymatch också, och så komma upp i ett spelvärt odds med hyfsat goda chanser att vinna.

Men jag är allmänt intresserad av odds och kommer förstås att kolla upp mängder av sådana under vinter-OS.

Herrarnas störtlopp på lördag ger Giovanni Franzoni som vinnare till 9 ggr slantarna och Dominik Paris till 11 (Bet365).
Franzoni vann ju Hahnemkammrennen, var trea i Lauberhornrennen, och vann Super-G:n i Wengens Lauberhornbacke. Såg bra ut på träningen i dag.
Dominik Paris har vunnit många gånger i Stelviobacken i Bormio och var tvåa i Crans-Montanas störtlopp 1:a februari.
Citera
2026-02-04, 23:32
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Jag ryggar.
---

Blev några stycken

Usa vinna guldliggan till 5,50, fanns till 7 innan men då hade jag inte min prognos klar.
Finland minst 1 guld till 2.50
Storbritannien +3 guld till 2.75
Italien +8 guld till 3.00
Citera
2026-02-05, 14:23
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Blev några stycken

Usa vinna guldliggan till 5,50, fanns till 7 innan men då hade jag inte min prognos klar.
Finland minst 1 guld till 2.50
Storbritannien +3 guld till 2.75
Italien +8 guld till 3.00

Kloka tips. Speciellt GBR borde vara klar.

Tog själv bara SWE i min portfölj. Med tanke på att jag är kass på att se helheten i andra länders potential. Och det blev SWE 7 guld el mindre (2,10), Tippar 4 guld till längdskidorna, sedan har vi nyckfulla skidskyttar mestadels så har svårt att se att det ska kunna bli 8 guld (el mer).
Citera
2026-02-05, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Jag ryggar.
---

Norge under 15.5 till i snitt 1.86x och Kanada över 8.5 till ca 1.92x är de tunga spelen. Har kört en "Poissonfördelning" med oddsen som finns att tillgå som bas, som visar att de linorna satt/sitter helt fel.

Stadlober 1.86 vs Simpson Larsen fin annars och den har du nog själv också. Och 2.77 Simpson Larsen mot Ilar tagen.
Senast redigerad av MacReady 2026-02-05 kl. 21:24.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in