2026-02-07, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Den sistnämnda är totalt punkterad som jag skrev. Inga ungdomar har någonsin haft tillgång till mer porr än nu. Inga ungdomar har varit mindre intresserade av sex.

Jag tror som sagt också att du glömmer bort att något som är tabu och förbjudet blir extra intressant, en extra krydda. Men vem kommer någonsin att samla på 10.000 barnporr-bilder på sin dator i framtiden när man kan få en ny bild var 10e sekund med AI. Det är som att samla på CD-skivor. När spotify finns.

Nope. Känner att vi har för olika verklighetsuppfattning för att det ska vara lönt att diskutera vidare. Tack för pratstunden, må väl!
Citera
2026-02-07, 17:32
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beeblebrox12345
Nope. Känner att vi har för olika verklighetsuppfattning för att det ska vara lönt att diskutera vidare. Tack för pratstunden, må väl!
Om du menar ungdomar och deras sexvanor och porr så vill jag tipsa om att jag har fem barn 17-29 år och är inte helt okunnig på det området. Och jag var själv ungdom de åren när den enda porr som fanns var en Piff-tidning i skogen gömd under en stubbe. Sex var det enda man tänkte på.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in