2006-09-09, 03:12
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av {I}{K}{E}
Då Le Grand Maître har 11 tillsägelser utan att det genererat varning, så känner jag mig orättvist behandlad.
http://www.flashback.org/showpost.php?p=4979833&postcount=4
Jo, men det beror ju på att jag, pga min enorma intelligens, makalösa bildningsnivå och min charmerande odygdighet, är oumbärlig för forumet. Dessutom gillar LT att jag tycker att hon är vacker. Du däremot är bara en loungare (förmodligen moderat också). Därför finns det ingen orättvisa i din varning, bara himmelsk rättvisa - märk Guds vingslag min vän.

Dessutom tillhör jag FBs elit i och med mitt medlemskap i Bad Boys of Flashback. Finns en tråd om det...
Citera
2006-09-09, 08:54
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pascal
Görs det någon skillnad på tillsägelserna?

Finns det tillsägelser som är allvarligare än andra, eller är en tillsägelse alltid en tillsägelse?
Ja just det, jag har för mej att jag fick en "kraftig" tillsägelse av självaste admin för ett drygt år sedan pga trams/ot, vad innebar det egentligen?
Citera
2006-09-09, 12:10
Medlem
Carpe Diems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pascal
Görs det någon skillnad på tillsägelserna?

Finns det tillsägelser som är allvarligare än andra, eller är en tillsägelse alltid en tillsägelse?
Detta är min personliga uppfattning:

Vissa tillsägelser kan vara relativt milda, medan andra kan balansera på en knivsudd till en varning. Då förefaller det inte orimligt, för mig, att det skulle krävas ett mindre antal "nära varnings tillsägelser" för att det skulle resultera i en varning, än om det rör sig om mera "milda" tillsägelser.

Sedan skall man komma ihåg att varningar utdelas efter en omröstning där samtliga moderatorer har en röst. Det betyder att det, enligt min mening, är helt utsiktslöst för en moderator att få en användare varnad för att han skulle ha "förlorat" en debatt.

Jag anser att rättstryggheten är stor för FB:s användare.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in