Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Med en tillsägelse så menar vi, att denna är på gränsen till att bryta mot reglerna. O syftet med att skicka ut dessa är användaren ska förstå;
-Ok, jag ska ta det lite lugnare!
Men tydligen gjorde du inte det, utan du började komma med nedsättande kommentarer om mig. Detta resulterade att i jag tog upp det hela, för att se om det skulle rendera i en varning eller ej. Kan man bara behärska sig, så är det inga problem att vara här på forumet!
Men om du tillåter, så kan jag publicera alla PM du postat till mig, ang. detta!
Utan att gå OT, jag tycker inte att PM ska vägas in i övertygelsen ang varning eller ej, i vissa fall bara, då det gäller hotelser eller dyl.
Jag har aldrig hotat dig, bara på en låg nivå diskuterat min tillsägelse.
Du har drivit detta vidare, istället för att ignorera PM konversationen.
Jag trodde denna var mellan dig och mig och att du publicerat detta har brytit ett mönster.
Citat:
Men visst jag gör det nu, o starta du en tråd om det, så har admin chansen att säga sig också!
Ni kan ju inte ta detta som referens då det inte var publikt,
Jag kan också visa vår konversation, men den är privat, och ska knappast lägga till grund för en varning bara efter en enda tillsägelse.
Att tycka att någon är dum i huvudet per PM, moderator eller ej, ska knappast generera varning.
I så fall ska en oberoende moderator gå genom fallet, annars blir det godtycke.
Jag försöker knappast bli en "pain in the ass", jag vill bara pröva gränserna och veta hur vi bör bete oss, eller inte :
Att du ska blanda in Admin i våra privata PM tycker jag är lågt.
Puss och kram/
{I}{K}{E}