2026-02-01, 08:04
Medlem
PappaTribes avatar
Hej,
jag undrar om det finns fler här som har fått barn med en person som visat sig vara en dålig eller destruktiv människa.
Jag skulle gärna vilja höra om era erfarenheter – vilka händelser eller beteenden har gjort situationen extra svår för er, och hur har det påverkat er och barnen?
Allt som ni känner er bekväma att dela uppskattas.
Citera
2026-02-01, 08:11
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Va, finns det någon som inte gjort det?
Citera
2026-02-01, 08:12
Avstängd
Känner mig träffad - jag är säker på att jag kommer bli mördad av min fru. Hon visade sig vara otroligt explosiv i sitt temperament och har uttryckt flera gånger att jag inte får ha skjutvapen hemma för hon är rädd att hon kommer mörda mig. Det gör mig omotiverad att jobba, vara pappa... Det tär på mig.
Citera
2026-02-01, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkboghorjavel
Känner mig träffad - jag är säker på att jag kommer bli mördad av min fru. Hon visade sig vara otroligt explosiv i sitt temperament och har uttryckt flera gånger att jag inte får ha skjutvapen hemma för hon är rädd att hon kommer mörda mig. Det gör mig omotiverad att jobba, vara pappa... Det tär på mig.
Kontakta relationsvåldsteamet i din kommun. Få hjälp att lämna.
Citera
2026-02-01, 08:40
Medlem
Vanligt att kvinnor i 40-års åldern blir personlighetsförändrade, paranoida eller får andra psykiska problem. Om de varit psykiskt labila i ungdomen kommer det tillbaka i 40-års åldern vilket orsakar många skilsmässor.
Citera
2026-02-01, 08:48
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:

Du måste få hjälp innan det händer dig eller barnen något, fyfan va jobbigt!
Citera
2026-02-01, 09:01
Medlem
kyrkstockens avatar
TS måste väl ändå hålla med om att han inte faller inom "normal"?

Barn med lls-insatser, vågar inte gå till tandläkare, hintar om annan problematik...

Kastar inte ts sten i glashus?
Citera
2026-02-01, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
TS måste väl ändå hålla med om att han inte faller inom "normal"?

Barn med lls-insatser, vågar inte gå till tandläkare, hintar om annan problematik...

Kastar inte ts sten i glashus?
Så är det ju oftast när någon svartmålar ett ex. Brukar akta mig för såna.
Citera
2026-02-01, 09:09
Medlem
Gingers avatar
Citat:

Ball fru du har. Men ett besök på psykiatrin är att rekommenderar
Citera
2026-02-01, 09:18
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Så är det ju oftast när någon svartmålar ett ex. Brukar akta mig för såna.
Mm. Menar bara han skall vara försiktig. Och han kanske kan börja att berätta något själv slår mig också.
Citera
2026-02-01, 09:20
Medlem
EmMEw0w93s avatar
Citat:

Hahaha lugna ner dig. Hon kommer inte döda dig. Hon blir bara jättearg och säger massa skitsaker för att få ut ilskan. Så här beter dig nästan alla kvinnor i Östeuropa det svärs och hotas men det händer aldrig något. Här i Sverige tar alla allting på fullaste allvar vilket är löjligt.
Citera
2026-02-01, 10:21
Medlem
Tack för tråden
Ångrar ibland att man inte fått barn men hade nog inte hittat nån bra mamma, underlättar att läsa såna här trådar
Ibland synd med barnfria par, tror de hade blivit ganska bra föräldrar medan sjuka psykopater alltid får barn
Dum evolution?
Finns det nån bra psykologi som förklarar?
Nåt med västvärlden?
Senast redigerad av usr1 2026-02-01 kl. 10:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in