Citat:
Ursprungligen postat av
Kleiner
Tanke har inte ens slagit mig. Det skulle vara en mardröm om det någonsin hände. Och jag är 100% säker på att det aldrig kommer hända.
Att springa till en annan mans armar för tröst och bekräftelse, när man inte vill ha någon annan man än den man är kär i och älskar, skulle innebär att man är blivit sinnessjuk eller dement. Och som tur, är jag varken dement eller sinnessjuk
Nej, det är viktigt att bygga upp sin självkänsla. Man kan göra mycket sjuka grejer när man har en låg självkänsla.
Skillnad på folk med ryggrad, empati och som vet hur man behandlar kärlek. Än det motsatta svinet.