Citat:
Ursprungligen postat av
HippoSpikis
Hur många har åkt och träffat någon annan efter bråk med sin partner för att sedan fortsätta sin relation utan att berätta någonting.
Efter ett bråk? Har vad jag minns aldrig varit i något, smågräl kommer väl från deras sida men då använder man enkelt sin list och rättar henne..
Lärde mig senare att det kan vara följande:
1. Hon har sugit en annan penis och det är ditt fel.
2. De samlar på gamla gräl de blivit besegrade i, så när man vinner över nuvarande argument kommer de gamla upp men om de har runt 2-6st olika punkter över ca 1-3 års tid minns de ju inte hur jag vann så man upprepar bara segerorden igen.
Gräl är för människor med tillfällig nedsättning av intelligens eller tillfällig överflöde av oplacerade känslor, det läcker överallt kring dem på det de kan komma åt, är man nära någon länge får man stå ut med deras misslyckanden och försöka tukta dem till rätta.
Skulle aldrig förnedra mig själv på det sättet, vänder hellre på henne, det är också ett sätt att vinna på
I detta fallet får man ju använda karma, hon förnedrade sig själv och kränkte din intelligens, då ger jag bara henne njutning som straff men håller mig ifrån det själv, kanske tömmer kuken men via muskelspänningar och kamp, det står nu 2-0 i könskriget.
En vekare man ger sig själv njutningen, en hedonist..
Hade avslutat kvällen med ett par piskrapp över ryggen till några hårda bibelord.