2026-01-31, 15:07
Medlem
Låg i soffan...tittar ner och ser ett vitt moln.nästan som ett rökmoln..tror att det var en gestalt. ...har haft det lite jobbigt på jobbet.kan det va därför den visade sig.hände samma sak för 15år sen..ett liknade moln skugga la sig över tvn och ner i tvn och tv stängdes av..det va två nära personer som precis avlidit..har aldrig hört röster eller sett några ockulta saker...tar ofta sånt med en nypa salt..men vad tror ni
Citera
2026-01-31, 15:15
Medlem
EmMEw0w93s avatar
Det händer tusentals saker omkring oss just nu men vi kan inte se det eftersom det händer i en annan dimension/frekvens. Det kan hända ibland att två motpoler av energier möter varandra vilket kan släppa in andra dimensioner/frekvenser innanför våran men dom är väldigt kortvariga och oftast inte farliga. Det är oftast att du ser skuggor, röster som pratar eller att du hör någon gå på golvet eller objekt som glas, tallrikar osv osv som välter.
Citera
2026-01-31, 15:16
Medlem
Om du tror på det själv så är det inte någon annans business att ifrågasätta din upplevelse. Den har du ensamrätt på

Men jag tror att om en kamera hade rullat samtidigt hade ingenting synts på inspelningen. Jag skulle gissa på att det är någon form av reaktion på stress, det känns som en enklare förklaring än spöken.
Citera
2026-01-31, 15:18
Medlem
ICA-muppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Låg i soffan...tittar ner och ser ett vitt moln.nästan som ett rökmoln..tror att det var en gestalt. ...har haft det lite jobbigt på jobbet.kan det va därför den visade sig.hände samma sak för 15år sen..ett liknade moln skugga la sig över tvn och ner i tvn och tv stängdes av..det va två nära personer som precis avlidit..har aldrig hört röster eller sett några ockulta saker...tar ofta sånt med en nypa salt..men vad tror ni

Skaffa en hund, de kan ”se” saker du inte uppmärksammar till vardags, men för dem helt naturligt.
(Testa en kyrkogård vid midnatt, då är inte ens jycken trygg)
Citera
2026-01-31, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ICA-muppen
Skaffa en hund, de kan ”se” saker du inte uppmärksammar till vardags, men för dem helt naturligt.
(Testa en kyrkogård vid midnatt, då är inte ens jycken trygg)
Jag har en katt som verkar se allt möjligt..normalt går jag omkring med skygglappar och ser inget...men så plötsligt så dök detta upp
Citera
2026-01-31, 22:50
Medlem
Spännande har själv velat se nått sånt.
Citera
2026-02-01, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellamys1
Spännande har själv velat se nått sånt.
Jsg lite spännade är de...har hänt 2gånger i mitt liv.och hände när jag låg och vilade i soffan.båda gångerna.....normalt har jag skygglappar och ser aldrig något
Citera
2026-02-01, 11:12
Medlem
Ja tänker lite att man som måste vakna till och tänka vad hände just? Eller blir de mer en känsla som ligger kvar efteråt? Som när man är ute och går och man helt plötsligt kan känna starkt obehag.
Citera
2026-02-01, 15:53
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92

Det var inte alla som kunde se höra och förstå döda människor för ibland kunde bara se en vit skepnad av själen som rör sig runt i rummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in