2026-01-31, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Att räkna upp enskilda namngivna personer som Elon Musk bland miljarder människor är bara dumt. De spelar lika stor roll som en droppe i havet. Om så Elon Musk skaffar 100 barn så ändrar nästan ingenting.

Var det svårt att begripa att det inte är antalet som har betydelse, utan kvaliteten?

Vita med hög social kvalitet, hög social status, skaffar många barn. Låg kvalitet och därför oattraktiva av låg kvalitet skaffar inga eller få barn.

I Afrika skaffar fattiga mängder med barn, för där är många barn billigt och ger hög status, dvs tvärtom mot här där det anses efterblivet och white trash att skaffa många barn OM MAN INTE ÄR RIK.
Citera
2026-01-31, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evolutionsteorin10
Så vi är enligt statistik 0.5 miljarder nordliga personer mot 7.5 miljarder sydlänningar. Jag har funnit att det i Vatikanen så finns det Jesus-tro som handlar om fred och dialog men Schweiziska gardet är som äkta muslimer med vapen och tränade för att döda. Så personer som liknar sydländska muslimer vaktar den där kristna religionen som handlar om att tas till fånga av första bästa vilde. Jag har märkt att nordliga personer har dödat för sydländsk kristendom och torterat vilket kan betyda att vi redan alla är förslavade av sydlänningar som skapar fängelser och sydländska religions och samhällskontrollerande lagar.

Hur kan folk frenetisk slåss för "ge upp händerna"-religionen Kristendomen i nordliga trakter om vi är 0.5 miljarder mot 7.5 miljarder? Låter inte det som att vi redan är förslavade? Vågar ni förklara för andra att det finns 15 gånger fler sydlänningar och att deras religioner är en stor soppa med övervägande sydländsk krigföring för att erövra och förslava?
Känner du dig förslavad?
Citera
2026-01-31, 23:32
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Ett elitfolk i minoritet. Förslavade kommer vi aldrig bli.
Vi är redan slavar under zionisterna.
Citera
2026-01-31, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Vi är redan slavar under zionisterna.
Inte jag iallafall. Jag är en fri man och gör precis som jag vill med nästan allt.
Tror jag nog att du är också.
Citera
2026-02-01, 00:57
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Inte jag iallafall. Jag är en fri man och gör precis som jag vill med nästan allt.
Tror jag nog att du är också.

Med den klapp på huvudet retoriken som du försvarar din kognitiva dissonans med, så känns det inte som någon ide att försöka förklara.

Den perfekta slaven tror den är fri.
Citera
2026-02-01, 12:06
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gummi-Tarzan-
Fel. Rika vita skaffar mycket fler barn än vit arbetarklass. Det gäller i högsta grad även här i Sverige (Felix Herngren har hur många barn? Läkaren David Eberhart har hur många barn? Elon Musk har hur många barn?) Vargarna gnäller om att fåren slutat skaffa barn.

Och den snabbast växande folkgruppen i världen är ortodoxa JUDAR. Och amish, som väl är någon variant av kristendom.

De flesta muslimska länder har mycket låg fertilitet, undantaget Afghanistan och kanske vissa länder i Afrika.
Jaså?
I det muslimska landet Niger föder varje kvinna i genomsnitt 7 barn, dvs samma som hos Amish.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in