2026-01-31, 11:20
Medlem
Mohaves avatar
Hen vann igår På spåret tillsammans med Kirsty Armstrong. Hen har tydligen också vunnit 500.000 kr i Postkodmiljonäraren. Uppenbarligen en person med huvudet på skaft!

Men vem är hen? Född som kvinna eller man? Bytt kön?
Citera
2026-01-31, 11:41
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Oddset för att hon varit född med växelspak men gått över till automatlåda lär vara typ 1,1.
Citera
2026-01-31, 12:14
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Hon har flickvän, så hon får mer fitta än er båda.
Citera
2026-01-31, 12:20
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Mycket möjligt. Och har hen en fitta själv, så har hen tillgång till en sådan hela tiden. Men hen kanske har en kewk?
Senast redigerad av Mohave 2026-01-31 kl. 12:26.
Citera
2026-01-31, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Hen vann igår På spåret tillsammans med Kirsty Armstrong. Hen har tydligen också vunnit 500.000 kr i Postkodmiljonäraren. Uppenbarligen en person med huvudet på skaft!

Men vem är hen? Född som kvinna eller man? Bytt kön?

Googlade förut och fick då fram att hen är född man, men joinade the dark side någonstans på vägen.

Läste oxå en intervju nyligen (Café) och tycker att det verkar vara en väldigt sund människa.
Hon ogillar Pride och hatar att prata HBTQ-frågor tydligen.
En gigantisk skillnad mot alla andra som verkar ha ett behov att skrika högst så fort man hamnar i media.
Citera
2026-01-31, 13:34
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
tycker att det verkar vara en väldigt sund människa.
Håller inte med. Det finns en osund trend nu där folk ska byta kön till höger och vänster som denna människa är en del av och normaliserar. Men om vi lägger till ordet jämförelsevis före det du skrev så kan jag instämma.
Citera
2026-01-31, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Håller inte med. Det finns en osund trend nu där folk ska byta kön till höger och vänster som denna människa är en del av och normaliserar. Men om vi lägger till ordet jämförelsevis före det du skrev så kan jag instämma.

Till skillnad från många andra som byter kön, men som även skaffar blått hår och älskar Palestina genom att lägga varenda lördag på lemmeltåget på Sveavägen, så tycker jag att hon ser som en av de få kvinnor som faktiskt ser ut som att hon mår ganska bra.

Så trenden att så många vill byta kön tror jag egentligen är psykisk ohälsa och en vilsen själ, medans några få verkar trivas ganska bra av att byta kön.

Det är ju såklart en gissning och inget annat.
Citera
2026-01-31, 15:19
Medlem
Rösten avslöjar att hon ursprungligen är en man. Rätt fascinerande att vi människor har en undermedveten förmåga att höra sånt.
Citera
2026-01-31, 19:12
Medlem
Gefjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Oddset för att hon varit född med växelspak men gått över till automatlåda lär vara typ 1,1.

Snarare är oddset: 0,97.
Citera
2026-01-31, 19:40
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Rösten avslöjar att hon ursprungligen är en man. Rätt fascinerande att vi människor har en undermedveten förmåga att höra sånt.

Undermedveten förmåga? Det kallas väl hörsel?

Citat:
Ursprungligen postat av Gefjon
Snarare är oddset: 0,97.

Sugen på att satsa?

Citat:

Jag menade inget illa med det jag skrev, så jag förstår inte riktigt varför du bjäffar till.
Citera
2026-01-31, 20:05
Medlem
Citat:
Hon är gift och har såldes en fru. Det jag höjer lite på ögonbrynen är att frun har utvandrad.

Källa
Citera
2026-01-31, 20:19
Medlem
"Hon" ha en egen wikipediasida: https://sv.wikipedia.org/wiki/Hanna_Lublin_Niklasson
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in