2026-01-31, 03:45
Medlem
sackblabbaths avatar
Jag var intresserad av att läsa lokala tidningar och upptäckte att Arcy har detta. Ett stort och välsorterat utbud med både dagstidningar, lokal tidningar och veckobrev. I reklam stod det "obegränsad tillgång" vilket lät för bra för att vara sant.
Det var det för när undertecknad betalt och loggat in och försöker logga in på Smålandstidningen så går det inte. Det visar sig att man måste ha någonting son kallas #Extra allt" för att få läsa de lokala blaskorna. Alltså inte "obegränsat" utan högst begränsat.
Hade jag vetat detta hade jag ju inte skaffat Arcy då det var huvudsakligen lokal tidningen jag var intresserad av.
Högst otydlig marknadsföring alltså!
Men de har ju Expressen och den var ju tillåten att läsa.
Högst intressesant att läsa. Som att Carolina Gyning har en ny pojkvän vilket naturligtvis är av "allmänt intresse". Det är det inte. Det är trams! Vem betalar för den typen av information?
Dock man man ju alltid roa sig med att hitta en rubrik som stämmer med innehållet i artikeln vilket visar sig vara en mycket knepig uppgift snudd på omöjlig. Som att lösa korsord fast lite allvarligare om man fundera på det här här med etik och moral.
Nej för helvete, ska man kränga lösnummer och prenumerationer finns ingen...Ja, ni vet vad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in