2026-03-01, 22:41
Medlem
zombie-nations avatar
Har en kusin som är vansinnigt rädd för spöken. Han har aldrig upplevt något. Men har jag upplevt något så får jag inte berätta det för honom. Han säger att han inte vill tänka på något sådant för om det skulle finnas skulle hela hans syn på världen rasa.

Men han blir även rädd om man råkar ringa honom samtidigt som han försöker ringa mig. Vi kanske inte pratat på evigheter, så han tycker att det är konstigt när sammanträffanden händer, och får en dålig känsla av det. Jag är mer obrydd om sådant.

Men vissa saker spelar det ingen roll om man är vuxen eller barn, ingen kan ge bra svar på de stora frågorna.
Citera
2026-03-01, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Jag tvivlar på att du kan vara paranormal ständigt mottaglig för ande världen.

Du vill nog dela upp för många delar i det där tror jag.
Men så verkar ni vara här.
Citera
2026-03-01, 22:49
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jade11
Du vill nog dela upp för många delar i det där tror jag.
Men så verkar ni vara här.

När ska verkligheten offentliggöras för vanligt folk att lära sig om? Är framtiden hopplös?

Jag är inte som någon av dom andra människor för att dom är just det människor.
Citera
2026-03-01, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Har en kusin som är vansinnigt rädd för spöken. Han har aldrig upplevt något. Men har jag upplevt något så får jag inte berätta det för honom. Han säger att han inte vill tänka på något sådant för om det skulle finnas skulle hela hans syn på världen rasa.

Men han blir även rädd om man råkar ringa honom samtidigt som han försöker ringa mig. Vi kanske inte pratat på evigheter, så han tycker att det är konstigt när sammanträffanden händer, och får en dålig känsla av det. Jag är mer obrydd om sådant.

Men vissa saker spelar det ingen roll om man är vuxen eller barn, ingen kan ge bra svar på de stora frågorna.

Det man har hört verkar inte lämna hjärnan har jag märkt.
Jag kan minnas sånt man läste 2005 om sånt där fortfarande.
Citera
2026-03-01, 23:00
Medlem
hippilis avatar
Män är rädda för spöken?

Om man är en vuxen frisk person förstår man att man inte kan vara rädd för något som inte finns och hade dom funnits hade folk kunnat bevisa med bilder och filmer att dom finns, men ingen försöker inte ens att bevisa det, att i vuxen ålder prata om tomtar troll spöken demoner och allt vad det nu är ett tecken på att glömt ta sin medicin och yrar i en psykos eller drömmer konstigt på nätterna, det finns hjälp hos psykiatrin att få.

Den dagen någon lägger fram bevis på att spöken tomtar demoner troll finns på film, ja då kan man som vuxen frisk person börja lite smått tro på att dom finns och kanske kan känna en gnutta rädsla

Att barn är rädda för något som inte finns är en sak men när vuxet folk blir det är det något fel.
Citera
2026-03-01, 23:05
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Om man är en vuxen frisk person förstår man att man inte kan vara rädd för något som inte finns och hade dom funnits hade folk kunnat bevisa med bilder och filmer att dom finns, men ingen försöker inte ens att bevisa det, att i vuxen ålder prata om tomtar troll spöken demoner och allt vad det nu är ett tecken på att glömt ta sin medicin och yrar i en psykos eller drömmer konstigt på nätterna, det finns hjälp hos psykiatrin att få.

Är det bara spöken som inte finns, eller finns inget andligt? Ska vi låsa in 90 % av jordens befolkning och kalla det psykos?
Citera
2026-03-01, 23:07
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Är det bara spöken som inte finns, eller finns inget andligt? Ska vi låsa in 90 % av jordens befolkning och kalla det psykos?
Menar du att det ska finnas andar också??
Citera
2026-03-01, 23:28
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Menar du att det ska finnas andar också??

Jag vet att många tror på andliga saker. Som att de tror på gud t ex.
Citera
2026-03-01, 23:29
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Jag vet att många tror på andliga saker. Som att de tror på gud t ex.
Finns det bevis för att dom finns?
Citera
2026-03-01, 23:33
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Finns det bevis för att dom finns?

Nej, absolut inte.

Men bara för det så tror jag inte att alla som tror på detta har psykos. Då blir det vanligare att ha psykos än att inte ha det.
Citera
2026-03-02, 11:06
Medlem
TwoThousands avatar
Kommer nära ni släktträd till dom som läser det här.
Pratar med döda människor som om det är normalt.

Vuxna män rädd för ett osynligt spöke som vandrar runt i omgivningen.

I huvudet på paranormal aktivitet folk är rädd för att uppfyller profetian inatt.

Låt mig då introducera dig till verkligheten för endast en liten stund.

Ifall blir förnekad på domedagen framför Kristus får inte leva för all evigheten.
Senast redigerad av TwoThousand 2026-03-02 kl. 11:08.
Citera
2026-03-02, 11:16
Medlem
TwoThousands avatar
Paranormal så hemsöker forumet bevakar varenda tråd från en annan dimension och värld.

Lyssna du har blivit lurad, din själ är evig var försiktig med vad du gör med den i denna värld.
Evig så själen reser sig efter dödsögonblicket vandrar runt i hemligheten bland med människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in