2026-01-29, 23:06
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0p4g7G/misstankt-valdtakt-pa-sluten-avdelning
Citat:
En man har häktats misstänkts för en våldtäkt på Sundsvalls sjukhus tidigare i veckan. Både den misstänkte och offret vårdades på sjukhuset psykiatriska avdelning.

Någon som vet mer?
Citera
2026-01-29, 23:31
Medlem
FinaGudrunSchymans avatar
Någon psyksjuk som har knullat en annan psyksjuk, och där den ena psyksjuka har ångrat sig efteråt.
Citera
2026-01-30, 03:37
Medlem
Och vad gjorde personalen?? Satt och snackade och flamsade och struntade i patienterna

Det förekommer på ett annat sjukhus..
Citera
2026-01-30, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattgroda
Och vad gjorde personalen?? Satt och snackade och flamsade och struntade i patienterna

Det förekommer på ett annat sjukhus..

Det förekommer nog mer som regel än undantag överlag.
Citera
2026-02-02, 07:43
Medlem
Nämen det är ju inte första gången! Man kan inte begära att nonchalant personal utan koll ska upptäcka en våldtäkt.
Citera
2026-02-02, 10:59
Medlem
Låter mycket märkligt att detta skulle kunna hända på ett sjukhus, som någon annan skrev är det troligtvis två psyksjuka som haft ömsesidigt sex men där ena parten ångrat sig
Citera
2026-02-02, 11:23
Medlem
Tro mig! Det hände på 51:an för bara några år sedan. Personalen har ingen koll! Tryggt va?!
Citera
2026-02-07, 16:45
Medlem
Kan betta min pung på att det gäller 51an!
Personalen sitter i sitt rum o dricker kaffe med stängd dörr på kvällar o nätterna.å
Kan ju bara spekulera i om det o har inte läst hela tråden men jag skulle bli förvånad om det mot förmodan skulle vara nån annan avdelning det gäller!

Känner ett par personer som har fått jobb på den avd. Trots sina bakrunder.....inget ont om just dom -dom är sjysta men det finns ett par riktiga svinapor där som antingen jobbade för mkt o blev skadade själva eller så njuter dom av makten när dom totalt skiter i patienter med full psykos som gråter i vansinne o får frågan om man vill ha en kopp kaffe -för att sedan när psyket väntar, går o sätter sig i personalrummet istället och skiter i den stackarn i psykos som väntar på kaffet/medicinen typ.

Men klart att man säkert kan missa en våldtäkt om det går fort, men om en viss man med stort ego o sinnessjuka bemötande jobbade så bettar jag på noll koll ute på avd. o fika i pers rummet!
Citera
2026-03-02, 14:10
Medlem
Något som hört något mer ?
Citera
2026-03-02, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nolimit.se
Något som hört något mer ?

Inte mer än att det stämmer som tidigare nämnts i tråden, det rör sig om avdelning 51 och det är en patient som förgripit sig på en annan patient.
Citera
2026-03-03, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leroy36
Inte mer än att det stämmer som tidigare nämnts i tråden, det rör sig om avdelning 51 och det är en patient som förgripit sig på en annan patient.
Är det säkert att han förgripit sig på henne? Kan väl mina gärna vara någon psyksjuk som ångrat sig som tidigare i tråden säger. Vet andra tragiska fall där tjejer har hittat på att dem blivit våldtagna för ekonomisk kompensation
Citera
2026-03-03, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nolimit.se
Är det säkert att han förgripit sig på henne? Kan väl mina gärna vara någon psyksjuk som ångrat sig som tidigare i tråden säger. Vet andra tragiska fall där tjejer har hittat på att dem blivit våldtagna för ekonomisk kompensation

Om det är säkert vet jag inte. Allt jag vet är att han blev hämtad av polis på avdelningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in