2026-01-29, 17:50
Medlem
Min man har blivit ointresserad av sex, däremot så råkade han nämna att han kollar på GiLF:s på nån kontaktsida och jag tänker att kanske skon klämmer där? Kanske jag ska få till.en dejt mellan honom.och en 75-80-åring på hans födelsedag, men jag tvekar lite. Där jag simmar vimlar det av tanter i den åldern och de ser ju rent för jäkliga ut med stora magar, rumpor som hänger till knävecken. Inte sexigt för fem öre enligt mig och jag ser ut som en modell jämförelsevis, men hur lätt är det att få tag i en snygg GILF, troligen i stort sätt omöjligt?

Känns ju taskigt att tussa ihop honom med någon ful kvinna, men inte vet jag om han bryr sig om utseendet?

Vad säger ni som gillar GILF:s om detta?
Senast redigerad av Florman 2026-01-29 kl. 17:53.
Citera
2026-01-29, 17:58
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Vad är Gilf?
Citera
2026-01-29, 18:00
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Min man har blivit ointresserad av sex, däremot så råkade han nämna att han kollar på GiLF:s på nån kontaktsida och jag tänker att kanske skon klämmer där? Kanske jag ska få till.en dejt mellan honom.och en 75-80-åring på hans födelsedag, men jag tvekar lite. Där jag simmar vimlar det av tanter i den åldern och de ser ju rent för jäkliga ut med stora magar, rumpor som hänger till knävecken. Inte sexigt för fem öre enligt mig och jag ser ut som en modell jämförelsevis, men hur lätt är det att få tag i en snygg GILF, troligen i stort sätt omöjligt?

Känns ju taskigt att tussa ihop honom med någon ful kvinna, men inte vet jag om han bryr sig om utseendet?

Vad säger ni som gillar GILF:s om detta?

Är man en GILF-hunter, då är det nog bäst att sköta "jakten" själv, att ge bort en tant som någon slags sexuell handelsvara känns väldigt skumt, sen får man aldrig glömma att en runk är en runk, det en man runkar till är inte alltid nödvändigtvis något som man vill förverkliga.

Att hitta en GILF går att göra via dejtingappar relativt enkelt!
Citera
2026-01-29, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Vad är Gilf?

Ex sexuellt attraktiv dam 75-'95 år typ.
Citera
2026-01-29, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
Är man en GILF-hunter, då är det nog bäst att sköta "jakten" själv, att ge bort en tant som någon slags sexuell handelsvara känns väldigt skumt, sen får man aldrig glömma att en runk är en runk, det en man runkar till är inte alltid nödvändigtvis något som man vill förverkliga.

Att hitta en GILF går att göra via dejtingappar relativt enkelt!

Tänkte mig att man bjuder hem en GILF på middag och sedan drar jag om det börjar hetta till. Men du har rätt i att det blir en lite märklig situation.
Citera
2026-01-29, 20:02
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Citat:
Tänkte mig att man bjuder hem en GILF på middag och sedan drar jag om det börjar hetta till. Men du har rätt i att det blir en lite märklig situation.

Låter sjukt märkligt, speciellt om du ska genomföra detta som en slags överraskning, detta måste förankras och bekräftas innan, annars kommer det slå väldigt fel.

Annars finns det många GILFs på dejtingapparna och de är relativt enkla att hitta, du slutar inte vilja knulla för att du gått igenom klimakteriet, finns många kåta tanter där ute!
Citera
2026-02-24, 10:08
Medlem
Citat:
Ex sexuellt attraktiv dam 75-'95 år typ.
65 + säger jag. Många fina i den åldern som är mån om att hålla sig fräsha och välvårdade, många kåta också. Inte alla "torkar in" efter klimakteriet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in