2026-01-29, 14:12
Medlem
Lång topic but here we go;

Jag behöver tips på substanser jag kan ta ett tag som EJ syns på labb (alltså de substanser de absolut inte kollar efter) samt EJ behöver beställas. Det finns massor av saker man kan beställa som inte testas för på labb men iom förvaltarskap försvinner den möjligheten då man med förvaltarskap ej kan beställa från internet samt massa andra begränsningar som kaosar med livet.

Alkohol går bort då jag är nykter numera samt kommer behöva lämna minst ett pETH prov till som visar 0 för att läkaren ska intyga att missbruk ej finns samt att förvaltarskap ej behövs då inget missbruk finns. Är negativ på utox (labb) då jag ej tar något.

Den enda jag kan komma på som inte behöver beställas och inte testas för är loperamid, men finns det fler? Finns det något som går att få tag på gatan som det inte testas för?

Behöver bara något att ta en kortare period då jag just nu inte får rätt läkemedel.
Citera
2026-01-29, 14:32
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnugget

Jag behöver tips på substanser jag kan ta ett tag som EJ syns på labb (alltså de substanser de absolut inte kollar efter) samt EJ behöver beställas. Det finns massor av saker man kan beställa som inte testas för på labb men iom förvaltarskap försvinner den möjligheten då man med förvaltarskap ej kan beställa från internet samt massa andra begränsningar som kaosar med livet.

Alkohol går bort då jag är nykter numera samt kommer behöva lämna minst ett pETH prov till som visar 0 för att läkaren ska intyga att missbruk ej finns samt att förvaltarskap ej behövs då inget missbruk finns. Är negativ på utox (labb) då jag ej tar något.

Den enda jag kan komma på som inte behöver beställas och inte testas för är loperamid, men finns det fler? Finns det något som går att få tag på gatan som det inte testas för?

Behöver bara något att ta en kortare period då jag just nu inte får rätt läkemedel.
Vilken desperat knarkare du är, du kommer att knarka ihjäl dig en dag om du tänker så där. Självklart så borde du bli av med förvaltarskapet, och jag visste inte ens att det var en grej.

Annars utan att veta någonting om droger så skulle jag säga:
  • Muskotnöt
  • Thinner/förtunning
  • Aceton
  • Bensin
  • Lim
  • Lustgas?
  • Vit flugsvamp?
Du kommer naturligtvis att må ännu sämre efteråt.
Citera
2026-01-29, 15:01
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Vilken desperat knarkare du är, du kommer att knarka ihjäl dig en dag om du tänker så där. Självklart så borde du bli av med förvaltarskapet, och jag visste inte ens att det var en grej.

Annars utan att veta någonting om droger så skulle jag säga:
  • Muskotnöt
  • Thinner/förtunning
  • Aceton
  • Bensin
  • Lim
  • Lustgas?
  • Vit flugsvamp?
Du kommer naturligtvis att må ännu sämre efteråt.

Förutom efter den vita flugsvampen, den dör man av. Hoppas du menar röd flugsvamp.

Hur ska man få tag i droger om man inte beställer dem? Annars tänker jag dissociativa droger som inte är ketamin. Testar de verkligen för dessa?
Citera
2026-01-29, 15:04
Medlem
Citat:

Låter väldigt vagt det här. Du får alltså läkemedel för ngt (oklart vad) men det är inte tillräckligt bra? Vad är problemet till att börja med och varför bara MÅSTE du ta ngt? Vad är det du har problem med denna "kortare period"?
Citera
2026-01-29, 15:18
Medlem
tnems avatar
Citat:

Alvedon.

Vad behöver du för sorts läkemedel?
Citera
2026-01-29, 18:39
Medlem
Loperamid syns i salivprov. Sannolikt även urinprov som skickas till labb. Vet ej om det ger utslag på sticka, men i så fall för opiater.

Änglatrumpet och muskotnöt kommer du kanske undan med om du gillar delirium. Men det är verkligen ingenting jag rekommenderar. Hallucinogener syns ej, såvida du inte tar dem typ samma dag.
Citera
2026-01-29, 20:13
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Förutom efter den vita flugsvampen, den dör man av. Hoppas du menar röd flugsvamp.
Aha haha, ja precis, tänkte fel
Citera
2026-01-29, 20:14
Medlem
Har du pengar så köp en ADHD diagnos.

Men ska inte vara den men det kommer en tid du måste sluta så varför inte ta den nu.

Du klarar det!
Citera
2026-01-29, 20:23
Medlem
Om du har låga serotoninhalter kommer du uppleva 5-HTP väldigt bra.
Finns att köpa under disk på vissa hälsokostaffärer i Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in