2026-01-28, 21:03
Medlem
Mercurinas avatar
Hello fellow ladies.

Tänkte fråga er om era erfarenheter när det gäller sexstunder på egen hand, så att säga.

Hur länge kan ni pulla i ett sträck utan att tröttna? Får ni multipla orgasmer? I så fall, har ni upplevt orgasm nr 2 som extra skön? Jag upplever nästan alltid den andra orgasmen i ett marathonpull som extra intensiv, nämligen. Då måste jag bita ihop tänderna och hålla för munnen eller trycka ansiktet mot en kudde för att grannarna inte ska bli störda. Jag undrar verkligen hur det kan komma sig.

Teorier?
Citera
2026-01-28, 22:22
Medlem
Orgasm två är alltid bättre än nr ett.
Vet ej vf.
Citera
2026-01-28, 22:34
Medlem
Mercurinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Orgasm två är alltid bättre än nr ett.
Vet ej vf.

Ja, eller hur?! Jag är nyfiken på varför det är så. Kan det vara psykologiskt: att man är avslappnad efter den första och vågar leva ut mer när nr 2 kommer? Fast då borde orgasm 3 etc också vara lika stark.
Citera
2026-01-29, 01:43
Medlem
Kan knappt komma mer än en gång . Blir känslig. Hänt två ggr i livet två ggr
Citera
2026-01-29, 01:53
Medlem
Vi killar är alltid lite stressade över att tillfredsställa er tjejer.
Ser att ni själva har problem med att tillfredsställa er själva!
Då är den stressen över för oss killar..
Aldrig mer
Citera
2026-01-29, 12:03
Medlem
Mercurinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shawshaw
Kan knappt komma mer än en gång . Blir känslig. Hänt två ggr i livet två ggr

Vad tråkigt! Tips: när du inte klarar direktberöring med klittan längre, prova att flytta fingret en centimeter upp. Det är lagom känsligt där för att kunna fortsätta.
Citera
2026-01-29, 13:11
Medlem
Smekarn87s avatar
Hur många timmar är ett maraton pull? Trevligt att höra att det finns folk som håller på.
Citera
2026-01-29, 13:27
Medlem
bogerts avatar
Det är Flashbacks Lag. Tvåan alltid bättre än ettan.
Citera
2026-01-29, 15:46
Medlem
Mercurinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Hur många timmar är ett maraton pull? Trevligt att höra att det finns folk som håller på.

Lika långt som ett snöre. :P

För min del handlar det inte om flera dygn, som några runk-kingar ägnar sig åt på forumet. Kvinnor och män funkar ju lite annorlunda fysiskt. Som kvinna kan man, under rätta förutsättningar, komma flera gånger under samma kåtstund, eller hur man ska förklara det. Man behöver inte börja om helt och hållet när man har kommit, som någon som har kuk. Med lite envishet kan man nå orgasm efter några sekunder upp till en minut, igen.
Citera
2026-01-29, 15:49
Medlem
Mercurinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogert

Tvåan är intensiv, men ingen höjdare för ett marathonpull. Har pratat med gaykillar om detta, och känner igen mig: efter en orgasm är det så känsligt där inne att man inte vill fortsätta där på ett tag.
Citera
2026-01-29, 15:51
Medlem
Mercurinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogert

Nu inser jag att det var en ordvits!
Citera
2026-02-09, 10:17
Medlem
Dimpens avatar
Den ena av mina tjejer får oftast serieorgasmer vid såväl pullande som slick. Hela hennes kropp vibrerar och exploderar ett antal gånger i häftiga spasmiska orgasmer. Den andra är lite trögare så henne får man jobba lite extra med men hon kommer också alltid i hårda orgasmer men det tar lite längre tid och lite längre mellan orgasmerna.
Så olika det kan vara, men det viktigaste är så klart att dom njuter 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in