Citat:
Ursprungligen postat av
AndreasLa
Bror trots tråden har jag inte tänkt bli sexköpare, och definitivt inte i Sverige. Har ingen lust att bryta lagen. Är mestadels nyfiken med tanke på att det finns så många som är villiga att bryta lagen.
Varning: incoming rant!
Exakt, det är bara dumt att riskera någonting så länge vi har denna idiotiska lagstiftning i det här landet. Frågan är om det nånsin kommer att ändras, jag tror Sverige också är landet där att besöka prostituerade är mest tabu i hela världen. Det är på samma plan som idiotin att vi MÅSTE ha kvar Systemet och vi MÅSTE ha kvar kronan osv.
Samtidigt är det en sån patetisk dubbelmoral, undras varför svenska män de senaste 30 åren åkt till Thailand tusen gånger om. Eller alla dessa thaisalonger runt om i landet. Sist såg jag 5-6 stycken - i fucking ESLÖV! Så spända ryggar kan inte ens skåningarna ha. Beroende på dina möjligheter är det som redan konstaterats här ett oerhört mycket smartare alternativ att åka till Amsterdam, Köpenhamn, Prag, Berlin, Frankfurt, Zürich osv och ha roligt där istället.
Själv började jag med denna "hobby" i Amsterdams RLD för ca 10 år sen, det var helt fantastiskt att upptäcka efter flera år i ett sexlöst äktenskap. När jag sen upptäckte hela tyska FKK-kulturen var jag helt såld.

Även om det skulle komma att legaliseras här hemma i framtiden nån gång (vilket jag inte tror) skulle det aldrig kunna dras till sin logiska slutpunkt på samma sätt här som på en tysk saunaklubb. Dessutom är du, såvitt jag kan bedöma efter vad man hört, garanterad en bättre och mer prisvärd upplevelse där. Förklarar du snällt att du är en stackars svensk som besöker en working girl för första gången kommer de att ta riktigt väl hand om dig, det kan jag lova!!
Lycka till och meddela gärna hur det gick!! Happy mongering som vi säger på utrikiska.