2006-09-08, 15:07
Medlem
IMPlicits avatar
http://www.metacafe.com/watch/179978/zidane_vs_materazzi_the_movie/ - Vad säger man? Humorn tycker jag inte ligger i själva filmklippet, utan hur något suttit och pillrat ihop alla dessa idéer. Hur fan orkar man?
Citera
2006-09-08, 15:12
Medlem
Jedics avatar
Haha tyckte den var lite smårolig men som sagt inte nåt jag skulle sitta att knåpa ihop :>
Citera
2006-09-08, 16:32
Medlem
Det är inte en person som knepat ihop allt. De är tagna från tråd på somethingawful.com, där idén var att göra .gifs av den scenen. Så det där är ett plock av hundratals människors jobb.

Dra inte så tråkiga och snabba slutsatser.
Citera
2006-09-08, 16:50
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kärringjäveln
Det är inte en person som knepat ihop allt. De är tagna från tråd på somethingawful.com, där idén var att göra .gifs av den scenen. Så det där är ett plock av hundratals människors jobb.

Dra inte så tråkiga och snabba slutsatser.
Byt ut "någon" mot "folk" i mitt första inlägg, så förstår du bättre. Det är onekligen folk om har kommit på alla mer eller minder löjliga idéer och gjort "film" av dem. Oavsett om det är en eller flera personer så är det ju sanslöst knepig fantasi människor har.
Citera
2006-09-08, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMPlicit
Byt ut "någon" mot "folk" i mitt första inlägg, så förstår du bättre. Det är onekligen folk om har kommit på alla mer eller minder löjliga idéer och gjort "film" av dem. Oavsett om det är en eller flera personer så är det ju sanslöst knepig fantasi människor har.

Ja nu säger du ju något helt annat från vad du förut men visst, detta håller jag med om.
Citera
2006-09-08, 18:04
Medlem
-Q-s avatar
Jag säger som Knatten(?) från knappnytt: "Benny Hill-musik gör allting roligt"
Citera
2006-09-08, 18:55
Medlem
williebobs avatar
Fan så festlig ju!
Citera
2006-09-08, 20:33