2026-01-27, 10:19
Medlem
Hej! En kille som jag har haft kontakt med och planer på att träffa har sagt en gång "det hade varit sexigt att se dig bli knullad av nån annan när jag tittar på, vill du testa det ?"

Vi har pratat mycket sex och är väldigt attraherade av varandra vi har dock inte träffats än av olika anledningar.

Varför vill han titta på när jag har sex med nån annan ? Vad gör han isåfall under tiden när jag har sex med nån annan ? Runkar han då eller ? Ska han välja vem jag ska ha sex med ?

Jag tror det handlar om voyeur/cuckold men varför fantiserar han om det ? Jag vet inte riktigt vad jag tycker det kom som en chock när han sa det förut iaf.

Är det nån annan som har testat att ha sex när en partner/kk tittat på ? Och hur gick det till isåfall ?

Kanske kan tänka mig trekant nån gång men jag vet inte.
Citera
2026-01-27, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amandiis04
Hej! En kille som jag har haft kontakt med och planer på att träffa har sagt en gång "det hade varit sexigt att se dig bli knullad av nån annan när jag tittar på, vill du testa det ?"

Vi har pratat mycket sex och är väldigt attraherade av varandra vi har dock inte träffats än av olika anledningar.

Varför vill han titta på när jag har sex med nån annan ? Vad gör han isåfall under tiden när jag har sex med nån annan ? Runkar han då eller ? Ska han välja vem jag ska ha sex med ?

Jag tror det handlar om voyeur/cuckold men varför fantiserar han om det ? Jag vet inte riktigt vad jag tycker det kom som en chock när han sa det förut iaf.

Är det nån annan som har testat att ha sex när en partner/kk tittat på ? Och hur gick det till isåfall ?

Jag sa iaf "kanske vi får se" så jag har varken sagt ja eller nej.

Han har inte tagit upp det nåt mer sen dess
Citera
2026-01-27, 10:23
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Att man ens myntat dom meningarna till en som man inte ens ids att ta sig tid att träffa säger mig att han inte respekterar dig för fem öre. Men kan ha fel..
Citera
2026-01-27, 10:26
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Grattis du har hittat smygbögen.

Det kommer sluta med att han vill ”städa” upp efter den andra mannen sprutat på dig. Sen går det ett tag och killen erkänner att han vill testa suga kuk med dig.
Citera
2026-01-27, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amandiis04

Han tänder på att se dig knulla med andra män eftersom han inte klara av det själv dumpa fanskapet snabbt!
Citera
2026-01-27, 10:34
Medlem
Han hoppas nog på att du blir besatt av den andra snubben istället och lämnar honom ifred.

Eller så var det bara en kåt fantasi. Eftersom han inte har några planer på att någonsin träffa eller ha sex med dig är det bara dumt att försöka tolka vad han menade.
Citera
2026-01-27, 10:49
Medlem
Connykrims avatar
Han är homofil uppenbarligen och tänker nog att det är lättare att se hans bög crush naken med en tjej han lurat.
Citera
2026-01-27, 10:56
Medlem
För att han är självdestruktiv.
Citera
2026-01-27, 11:06
Medlem
bogerts avatar
Han behöver förbättra sin ekonomi och har hittat en produkt som andra män, men inte han, vill ha. Se till att du inte går lottlös om du fortsätter på spåret.
Citera
2026-01-27, 11:06
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2026-01-27, 11:31
Medlem
Är det du igen med din no"-contact" contact kille?

Du är 30+. Är det inte alldeles uppenbart att han driver med dig?

Ni har aldrig träffats för sex. Och nu vill han att du ska bli påsatt av någon annan medan han tittar på.
Citera
2026-01-27, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Grattis du har hittat smygbögen.

Det kommer sluta med att han vill ”städa” upp efter den andra mannen sprutat på dig. Sen går det ett tag och killen erkänner att han vill testa suga kuk med dig.

Nej jag tror inte att han är bisexuell jag är rätt säker på att han är hetero.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in