Citat:
Ursprungligen postat av tremens
ja, precis som du, sodomit

Tja jag kan väl säga såhär eftersom du verkar så intresserad av min läggning
Jag tycker kukar kan vara mycket vackra och sexiga. I sig kan de vara vansinnigt upphetsande och jag skulle gärna testa att suga av en söt kille. Ja, eller bara runka av.
Först kåta upp honom med teasing, smek och kyssar för att sen efter en lång utdragen stund ta ut hans stenhårda kuk ur jeansen.
Sen går jag långsamt ner och försiktigt retar hans kön med mina mjuka och heta läppar, för att sedan omsluta hans intensiva och kåtbultande kuk med dem och höra honom sucka djupt av njutning och kåthet...
Han ska knappt kunna hålla sig i två minuter och i hans intensiva kåthet ska han ha svårt att vara still och koncentrera sig och bli helt vimmelkantig av kåtslag...
...för att sedan verka försvinna bort i en obeskrivlig njutning där allting svartnar för honom för att sekunderna senare spruta något oerhört kraftigt och rikt över mina kinder och mitt bröst...och sen vägra att skiljas från mig resten av natten, då han lägger huvudet på mitt bröst och somnar med ett varmt leende...
...ja alltså jag blir kåt bara av att skriva ner detta, men ska dra ut på kåtheten och plåga mig själv för att sedan få komma till natten istället