2026-01-26, 07:12
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Behandlingar för att ”föryngra” och ”tighta till” i underlivet erbjuds för tiotusentals kronor på privatkliniker runtom i Stockholm. Samtidigt anser flera myndigheter att metoden kan ge biverkningar och saknar evidens.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/stralning-i-underlivet-utfors-oreglerat-trots-larm-om-risker

Någon snubbe här som har en kärring som fått behandlingen och kan uttala sig om typ före/efter?
Citera
2026-01-26, 08:01
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Intressant faktiskt, speciellt då man hört att äldre kvinnor kan vara lika tight som yngre, haha.
Vi vet nog alla att det inte är så i de flesta fall men kan en operation göra fittan tightare på 40 åringen så lär nog hennes man bli glad.
Citera
2026-01-26, 08:02
Medlem
"Före" är väl ganska uppenbart, annars behöver man väl inte köpa en behandling för "efter".
Citera
2026-01-26, 08:12
Medlem
Connykrims avatar
Otroligt, de lyckas hitta på mer skit för att förstöra kvinnans kropp.

Snart är allt, varenda kroppsdel på kvinnor fejk o plast o silikon… fy!
Citera
2026-01-26, 08:41
Medlem
tnems avatar
Är inte knipövningar ett alternativ?
Det rekommenderar vården i vart fall mot inkontinensbesvär.
Citera
2026-01-26, 08:42
Medlem
halaltarzans avatar
Blir det här den nya trenden månne (om det nu fungerar vill säga) att lägga pengarna på bland småbrudarna? Vem vill inte ha rykte om sig att vara tajtast i högstadiet liksom.
Citera
2026-01-26, 09:00
Medlem
kalkryggars avatar
Det här är sjukt. Att bränna fittan med laser kan ge ganska stora risker att förstöra nerver.

Finns ingen som helst evidens för detta och det ska därför klassas som lika korkat som Homeopati.
Citera
2026-01-26, 11:00
Medlem
fimbuls avatar
En tumme eller en buttplug i baken på tanten får det att kännas tightare.

Mycket enklare och billigare,
Citera
2026-01-26, 11:25
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fimbul
En tumme eller en buttplug i baken på tanten får det att kännas tightare.

Mycket enklare och billigare,

Men om det funkar blir det väl ännu tajtare med både behandling och plugg?

Men frågan är väl om inte det här ska typ väga upp (om det fungerar vill säga) för att du fått typ elefanthud på ollat vid manlig könsstympning då tror du?

Har för övrigt gökat skapligt många kvinnor, och där en del absolut har varit mammor och jag har då aldrig upplevt någon så stor att jag inte kunnat komma. Nej, de gånger jag inte lyckats prestera har mer berott på alkoholen.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-01-26 kl. 11:37.
Citera
2026-01-26, 14:08
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Stod att man inte ens behöver medicinsk kompetens för att genomföra behandlingen. Så i princip vem som helst kan starta en sån här verksamhet. Kanske nåt för alla arbetslösa fundera på?

Skämt åsido så tycker jag att ingrepp i underlivet låter ut både obehagligt och riskabelt. Man bör nog tänka till en extra gång innan man bestämmer sig för att göra ett sånt ingrepp.

Jag kan tänka mig att denna behandling är en guldgruva för dom som vill tjäna pengar, med tanke på skönhetshetsen som råder idag lär det vara många kvinnor som ser denna behandling som något bra. Influencers kommer säkert att få betalt för att prata gott om metoden för att övertyga så många som möjligt om att det är både säkert och bra.
Citera
2026-01-26, 15:33
Medlem
BalduinGrollers avatar
Var köper man en sådan här maskin?
Citera
2026-01-26, 16:27
Medlem
Loreias avatar
Helvete heller att jag skulle genomgå det där och riskera att få brännskador i fittan. Knipövningar är gratis (om man inte köper hjälpmedel) och hjälper mot urininkontinens och inga biverkningar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in