Citat:
Ursprungligen postat av
KapitalismKnullad
Han verkar dum i huvudet den där bollgrodus. Totalt felknullad slutledningsförmåga. Typ som en riktig byfåne som går runt och pekar på folk och skrattar.
Det verkar inte bättre nej. Men det är inte det som tråden handlar om så jag tycker att vi släpper det och går vidare.
En snabb titt bakåt i tråden visar ju på att vi är inne på precis samma tes - att hennes utseende inte har något med saken att göra, utan det är hennes attityd.
Ta Scarlett Johansson till exempel. En av dom idag aktuella kvinnliga kändisar som jag tycker är absolut snyggast, och skulle utan problem kunna hålla sig med 'jag är för snygg'-attityden och faktiskt komma undan med det. Men hon är gift med Colin Jost. Som visserligen inte är anskrämligt ful - men hela hans schtick är att han är rolig. Samma sak med hennes exman Ryan Reynolds. Han är visserligen en pretty boy. Men hans USP har alltid varit att han är en funny bastard.
Bruden tråden handlar om kanske skulle prova det - att dejta funny motherfuckers istället. Men det tycker hon ju att hon är för fin för.
Så kan Scarlett hitta en snubbe, så borde hon kunna fixa det utan problem.