2026-01-26, 00:20
Medlem
Jag drömmer om en dag på FB då jag slipper att se trådar om Crippa och Olof Palme eller är detta helvete för evigt på detta forumet? Vilka är det som orkar skriva i dessa trådar? Jag har inte en läst i någon av dessa pga att de inte intresserar mig för 5 öre..

Skulle vara intressant att höra från er som konstant skriver i dessa trådar vad som är så "för er" intressant?
2026-01-26, 01:06
Medlem
Vi skiter i vad du tycker det är fritt att diskutera det mesta på flashback!
2026-01-26, 06:28
Avstängd
One2Manys avatar
Palme är ju ändå Sveriges största mordgåta genom alla tider, men visst har väl det mesta hunnits sägas båden en och tre gånger vid det här laget.

"Chrippa", Rask och Jockiboi-trådarna däremot, drivs av det absoluta bottenskrapet till människor, en sorglig klick av svagbegåvade och lågintelligenta, manliga skvallerkärringar som inte är ett dugg bättre än små töntiga tjejer som maniskt följer allt vad Bianca Ingrosso säger. De kan försvara sig med att dessa ointressanta c-kändisar och deras liv är kul att driva med, men man kommer inte ifrån att de sitter och lägger tid samt energi (och genererar klick/pengar till losergänget) på att följa dessa offentliga mongoloider. Det är ett bevis på extremt låg intelligens att öht intressera sig för influensers och andra c-kändisar.
2026-01-26, 07:05
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Det är ett stort forum, alltting är inte utformat för att passa dig i smaken.
2026-01-26, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Jag har inte en läst i någon av dessa pga att de inte intresserar mig för 5 öre..

Och du gillar snus, SD och USA.
Jag skiter fullständigt i alla 3.

Men lika glad för det är jag.
2026-01-26, 09:13
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Det är trådarna om att Chrille släckte Olle (s), som är mest mördande.

Lr att om int' var Dräparn, så var det Skan Dia mannen.

Vi har inte ögnat dessa trådar efter år 2009. De utpeakade är så uppenbart Fall Guys. Tala om regimens maximalt passande syndabockar.

Natt och imma.

Makten, slutar aldrig slå i Flocken rosa dunster.

Det är så Det Förledda Folket fortsätter leva i en stagad Föreställningsvärld. Också på Forumet.
2026-01-26, 09:23
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Jag drömmer om en dag på FB då jag slipper att se trådar om Crippa och Olof Palme eller är detta helvete för evigt på detta forumet? Vilka är det som orkar skriva i dessa trådar? Jag har inte en läst i någon av dessa pga att de inte intresserar mig för 5 öre..

Skulle vara intressant att höra från er som konstant skriver i dessa trådar vad som är så "för er" intressant?
Jag kan hjälpa dig att förverkliga din dröm!

BESÖK INTE den delen av Flashback som har allt sånt där:
(FB) Mordet på Olof Palme

Klart!
2026-01-26, 09:25
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Vi skiter i vad du tycker det är fritt att diskutera det mesta på flashback!

Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Det är ett stort forum, alltting är inte utformat för att passa dig i smaken.

Det är ju själva grejjen med Flashback att kunna diskutera. Även sånt du ogillar.

Denna låses.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in