Jag drömmer om en dag på FB då jag slipper att se trådar om Crippa och Olof Palme eller är detta helvete för evigt på detta forumet? Vilka är det som orkar skriva i dessa trådar? Jag har inte en läst i någon av dessa pga att de inte intresserar mig för 5 öre..
Skulle vara intressant att höra från er som konstant skriver i dessa trådar vad som är så "för er" intressant?
Palme är ju ändå Sveriges största mordgåta genom alla tider, men visst har väl det mesta hunnits sägas båden en och tre gånger vid det här laget.
"Chrippa", Rask och Jockiboi-trådarna däremot, drivs av det absoluta bottenskrapet till människor, en sorglig klick av svagbegåvade och lågintelligenta, manliga skvallerkärringar som inte är ett dugg bättre än små töntiga tjejer som maniskt följer allt vad Bianca Ingrosso säger. De kan försvara sig med att dessa ointressanta c-kändisar och deras liv är kul att driva med, men man kommer inte ifrån att de sitter och lägger tid samt energi (och genererar klick/pengar till losergänget) på att följa dessa offentliga mongoloider. Det är ett bevis på extremt låg intelligens att öht intressera sig för influensers och andra c-kändisar.
Jag drömmer om en dag på FB då jag slipper att se trådar om Crippa och Olof Palme eller är detta helvete för evigt på detta forumet? Vilka är det som orkar skriva i dessa trådar? Jag har inte en läst i någon av dessa pga att de inte intresserar mig för 5 öre..
Skulle vara intressant att höra från er som konstant skriver i dessa trådar vad som är så "för er" intressant?