2026-01-25, 21:31
Medlem
Det kan vara en bandyboll rätt i pungen eller en pungspark eller kastrering. Det spelar ingen roll. Det ska vara så illa att det gör ont att läsa. Då blir det roligast
Beskriv gärna smärtan utförligt. Att det för upp i magen, att det svartnar för ögonen osv osv
Citera
2026-01-26, 07:34
Medlem
Inlägget ovan gav mig en släng av kväljningar. Och då kände jag också hur pungen drog ihop sig inför möjligheten till kräk-session.
Citera
2026-01-26, 09:14
Medlem
BEATNGU-NR1s avatar
Jag och några andra satt och gungade på en gammal höräfsa när jag var liten. Kanske 7-8 år. En rostig sak med massa vassa långa piggar på. Den var vänd upp och ner, så piggarna pekade uppåt. Jag flög av och landade med pungen först på en av piggarna. Det gick hål och blödde. Den träffade dock inget som tog skada senare. Men det var en jävla upplevelse. Skulle det hända idag, så skulle jag nog dö automatiskt. :-P
Citera
2026-01-26, 15:13
Medlem
När vi gick på högstadiet var det en kille med en stiftpenna i bakfickan (spetsen uppåt) som blev påhoppad av en skojfrisk kamrat som hoppade upp på ryggen bakifrån. Det ville sig inte bättre än att pungen blev punkterad och skolsyster fick plocka ut en bit av blyertsstiftet ur pungen.
Dubbel skämskudde!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in