Citat:
Ursprungligen postat av
biloxiblues
Nu tränar jag på gym 2-3 gånger i veckan. Cyklar som uppvärmning och kör sen cirkelträning i E-gym. 2 varv. Och var 6:e träning ska man testa sin styrka så att man rimligen ökar belastningen lite. Men inte för mig. Jag blir bara svagare! Det går tyngre och tyngre att träna. Det kan ju inte vara normalt?
Jag är starkt överviktig. Klarar inte att promenera utan käpp som stöd.
Periodvis lyckas jag gå ner lite i vikt men sen kommer bakslaget och jag ökar ännu mer i vikt. Försöker att inte vara hungrig på kvällen eftersom jag har grava insomningsproblem.
Går dåligt...
64 år, kvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eldamycke
Nu har det snart gått tre månader sen du först postade. Hur har det gått? Har du anammat någon förändring? Tre månader är mer än nog för att absolut märka skillnad på kropp och själ.
Bevisa mig fel
TS har svårt att se din fråga om du inte citerar henne.