2026-01-24, 16:15
Medlem
Nyfiken att höra om nån annan har råkat ut för samma situation.

Jag är i Thailand några veckor. Gick in på en sexklubb första kvällen och köpte lite sällskap. Blev rätt packad och klockan blev mycket, så hon valde att hänga med mig till hotellet för att se till så jag kom hem. Sen sov hon kvar. Ett par timmar senare snubblade polaren in och eftersom vi bara hade ett rum med dubbelsäng första kvällen så la han sig bredvid henne. Full som en skata började han fingra på henne och hon drog ett handjobb, fick jag veta senare.

Dagen efter frågade jag om hon ville ta med sig en kompis och haka på oss till ett nytt hotell. Det ville hon, och sen umgicks vi som typ girlfriend-experience några dagar, alla fyra. Vi fortsatte sen vidare till annan ort, och båda tjejerna hängde med. Vi umgicks i tre veckor. Och under tiden hände nånting. Hon började titta på mig annorlunda, och sexet blev gradvis mer känslomässigt, vi visade oss båda sårbara och allting kändes underbart, inte som när man betalar för det.

Jag frågade henne, som kontrollfråga lite, vad jag kommer vara skyldig henne. Hon vet inte, svarade hon. Det utlöste en konversation om att hon faktiskt blivit kär, och inte vill ha några pengar för kärlek ska man inte sätta ett pris på.

Jag vet att Thailändskor ser helt annorlunda på sexarbete och jag vet att jag förmodligen är stans största klantarsle som kärat ner mig i en sexarbetare, men jag skulle ha råd att sponsra henne med pengar så hon inte behöver jobba som sexarbetare längre. Men jag vill ju inte bli blåst. Vågar jag lita på känslorna..? 🥴
Citera
2026-01-24, 16:22
Medlem
Får hoppas du betalade henne för tiden tillsammans

Hur vet du vad hon tjänar? Och är du villig att köpa en relation?

85% av de thailändskor som importeras, har någon form av anknytning till sexindustrin i bagaget.

Glöm inte var du stötte på henne första gången!
Citera
2026-01-24, 16:24
Medlem
Det är nog få hälsosamma, långvariga relationer som börjar med ett sexköp (även om du säkert har rätt i att det inte riktigt går att jämföra Thailand med Sverige).

Och alla de gubbar jag känner till som hämtat hem fruar från Thailand och liknande länder har blivit lämnade av sina kvinnor efter ett par år i Sverige (de flesta av dem var ju ganska skumma individer, så det kan jag nog inte klandra kvinnorna för).
Citera
2026-01-24, 16:26
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Du blir kär i en hora som din polare har varit på? Herregud så desperat.
Citera
2026-01-24, 16:40
Medlem
Nattvarelsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Herregud så desperat.

Inte desperat.

Naiv.

Det förvånar mig alltid att vissa vuxna människor behåller en barnslig naivitet, som om de fortfarande trodde på sagor.

Hon vill åka till Europa.
Och hon vet att äktenskapet är hennes enda möjlighet att komma till Europa. Och dessutom det sociala paradiset Sverige.
Så enkelt är det.
Citera
2026-01-24, 16:42
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Du har ju haft en importfru du kallar lat? Nu ska du ha hit en till?
Citera
2026-01-24, 16:53
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Vi drager oss till minnes en mid dog inom TeleComm svensk som sent 90-tal gjorde en RL 'Pretty Woman' i Tallinn.

Detta stiliga par är ännu idag lyckligt gifta. Kyrkligt. Vad kallas 30 år? Bakelitbröllop?

Disclaimer: Ja, nu vill ni alla Moraliskt Överlägsna från era höga hästar hytta med vad ni nu hytter med.

Ni förstår, ungdomar. Det var annan tocken däringa jüridisstik, då. Därtill var det en tid när Moral ännu hade tyngd. Kristna värden. Lutheranska tros satser.

Som vår pal JC vid fronten sez: -Må den utan Scudrobot kasta första hann'granaten.
Citera
2026-01-24, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phatsta

Jag är i Thailand några veckor. Gick in på en sexklubb första kvällen och köpte lite sällskap....
(FB) Är frun lat?

Hur går det med frugan från Sydeuropa som du varit gift med ett antal år då?
Citera
2026-01-24, 17:14
Medlem
Det värsta är nog att detta är sant
Citera
2026-01-24, 17:23
Medlem
Hennes känslor är att du är ett lätt byte klart hon utnyttjar dig.
Citera
2026-01-24, 17:23
Medlem
Horan runkar av TS vän och nu går han i tankarna om att vara med henne?

Ts, är du dum i huvudet?
Citera
2026-01-24, 17:24
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phatsta

Jag är i Thailand några veckor. Gick in på en sexklubb första kvällen och köpte lite sällskap. Blev rätt packad och klockan blev mycket, så hon valde att hänga med mig till hotellet för att se till så jag kom hem. Sen sov hon kvar. Ett par timmar senare snubblade polaren in och eftersom vi bara hade ett rum med dubbelsäng första kvällen så la han sig bredvid henne. Full som en skata började han fingra på henne och hon drog ett handjobb, fick jag veta senare.

Dagen efter frågade jag om hon ville ta med sig en kompis och haka på oss till ett nytt hotell. Det ville hon, och sen umgicks vi som typ girlfriend-experience några dagar, alla fyra. Vi fortsatte sen vidare till annan ort, och båda tjejerna hängde med. Vi umgicks i tre veckor. Och under tiden hände nånting. Hon började titta på mig annorlunda, och sexet blev gradvis mer känslomässigt, vi visade oss båda sårbara och allting kändes underbart, inte som när man betalar för det.

Jag frågade henne, som kontrollfråga lite, vad jag kommer vara skyldig henne. Hon vet inte, svarade hon. Det utlöste en konversation om att hon faktiskt blivit kär, och inte vill ha några pengar för kärlek ska man inte sätta ett pris på.

Jag vet att Thailändskor ser helt annorlunda på sexarbete och jag vet att jag förmodligen är stans största klantarsle som kärat ner mig i en sexarbetare, men jag skulle ha råd att sponsra henne med pengar så hon inte behöver jobba som sexarbetare längre. Men jag vill ju inte bli blåst. Vågar jag lita på känslorna..? 🥴
Mest nyfiken vad din polare fick betala för handtrallan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in