Citat:
Ursprungligen postat av
Ghibellino
Du kanske har rätt i att det blivit svårare för."normala" killar att hitta tjejer, men jag tror inte riktigt på det. Åtminstone tror jag inte på att det är kvinnornas fel och att problemet därför ligger utanför männens kontroll. Jag har bekanta som i förtroende berättar att de gärna vill träffa en kvinna, samtidigt som de tillbringar sin fritid med att spela brädspel med killkompisarna... Vad tror du själv att incel-problemet beror på?
De kan inte "kräva" ett skit. Män såväl som kvinnor med vidlyftigt sexliv bryr sig inte ett dugg om incels. Varför skulle de? Och vad är anledningen till att dra in sexualmoral i detta?
Det är just detta som helt saknar i den feministiska debatten, logik, biologi, och fakta.
Företeelsen incel har en direkt koppling till män och mäns biologi, det är svårt för en man att ligga, men de killar som ligger anses som attraktivt, av både tjejer och killar. De kallas för Casanovor, studs, osv, i denna lilla grupp återfinns tyvärr många psykopater och narcissistiska män. Och tvärtom, de killar som inte får ligga anses vara losers, oattraktiva, incels.
För tjejer råder det OMVÄNDA!!!!! ÖVERRASKNING!? Ja för många feminister som inte förstår biologi och logik går detta inte i hop.
För en kvinna är det en dygd att hålla på sig, det något attraktivt med kvinnor som inte ligger runt. Det är också därför kvinnor som ligger runt kallas horor och madrasser. Det svåra för en kvinna är inte att ligga, utan att INTE ligga.
En kvinna som inte lyckas kontrollera sig, är en madrass/hora
En man som inte lyckas ligga är en incel
Incel är mannens motsvarighet till den kvinnliga horan.