2026-01-24, 19:21
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Den bussen vill inte jag sitta i nu!

Tror iofs de flyger. Efter dagens insats borde de få gå från Medelpad!

Haha nej för helvete det är fan snökaos här 🤪 så elak kan du inte vara!

Hmm har för mig de brukar ta bussen men kan ha fel brukar bo på hotellet jag jobba på förut inne i stan i Sundsvall!
2026-01-24, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Haha nej för helvete det är fan snökaos här 🤪 så elak kan du inte vara!

Hmm har för mig de brukar ta bussen men kan ha fel brukar bo på hotellet jag jobba på förut inne i stan i Sundsvall!

Ah ok! Snöar mkt hos er? Har snöat här idag men uppehåll nu. Fick för mig de flög för de pratade om resor innan matchen om att FBK har råd att flyga men att Timrå behöver hålla hårdare i respengarna. Men det betyder inte att FBK inte åker buss idag.
2026-01-24, 19:31
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Ah ok! Snöar mkt hos er? Har snöat här idag men uppehåll nu. Fick för mig de flög för de pratade om resor innan matchen om att FBK har råd att flyga men att Timrå behöver hålla hårdare i respengarna. Men det betyder inte att FBK inte åker buss idag.

Jag kan som sagt ha fel också! då flygplatsen ligger nästan vid arenan i Timrå, men har för mig iafall förut att de tog bussen!

Jodå det är bra med snö här 😁
2026-01-24, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Jag kan som sagt ha fel också! då flygplatsen ligger nästan vid arenan i Timrå, men har för mig iafall förut att de tog bussen!

Jodå det är bra med snö här 😁

2026-01-24, 19:40
Medlem
Luleå behöver bli mer noggranna och lyfta upp spelet, annars blir det torsk då man verkar underskattat motståndet ytterligare en gång.
2026-01-24, 19:41
Medlem
Bastardos avatar
Vad är det här ”snö” ni pratar om?

Mvh/ Norra Norrlands kustland.
2026-01-24, 19:44
Medlem
Knoppys avatar
Fy fan vilken dålig straff! Inte för att jag klagar, men finns det någon i den här ligan som kan lägga en ordentlig straff?
2026-01-24, 19:44
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Luleå behöver bli mer noggranna och lyfta upp spelet, annars blir det torsk då man verkar underskattat motståndet ytterligare en gång.

Vilken tur att vi har Ward. Inte mycket annat som talar för poäng.
2026-01-24, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knoppy
Fy fan vilken dålig straff! Inte för att jag klagar, men finns det någon i den här ligan som kan lägga en ordentlig straff?
Ska det ens dömas straff där? Jag trodde kravet var att man kom i friläge med pucken under kontroll men hindras ett avslut för att få straff? Linköpingspelaren hade inte ens pucken men fick straff ändå...
2026-01-24, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Vilken tur att vi har Ward. Inte mycket annat som talar för poäng.
Nä Luleå går på 70% och hoppas det skall räcka, men det kommer det inte göra mot något lag i shl.
2026-01-24, 19:47
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfax
Vet detta, fick för mig att jag svarade Pyssen🫣

Eran poängkung och sista 2 tränare är från vilket ställe?
2026-01-24, 19:49
Medlem
Knoppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Ska det ens dömas straff där? Jag trodde kravet var att man kom i friläge med pucken under kontroll men hindras ett avslut för att få straff? Linköpingspelaren hade inte ens pucken men fick straff ändå...

Nej jag tyckte det var jäkligt tveksamt. En liten touch på klubban ju bara

Skönt med ett ledningsmål i alla fall!

Edit: Dom verkar kramsugna i Cluben

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in