2026-01-23, 14:46
Medlem
Domlingens avatar
Någon som vet mer? Vem är MGM? Greps tydligen redan i höstas. Bland det vidrigaste jag läst.

Citat:
En man i 25-årsåldern från Stockholmsområdet åtalas för att ha våldtagit ett barn under fem år och överfört en könssjukdom till barnet.
Citat:
Mannen, som är närstående till barnet, greps i höstas och övergreppet klassas som grovt.
Citat:
Våldtäkten bedöms som grov bland annat eftersom övergreppet inneburit ett hänsynslöst utnyttjande av barnet.

https://www.sverigesradio.se/artikel/man-i-25-arsaldern-atalas-for-grov-valdtakt-mot-barn
Senast redigerad av Domlingen 2026-01-23 kl. 14:58.
Citera
2026-01-24, 21:14
Medlem
Vill också veta mer!!!
Citera
2026-01-25, 14:28
Medlem
Domlingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
Vill också veta mer!!!
Verkligen tyst om detta fall, står inte ens vart det ska ha skett, bara att mannen är från "Stockholmsområdet".
Citera
2026-01-25, 14:34
Medlem
Tror att det finns en tråd om detta, men jag är inte 100% säker men jag har läst någonstans på en flashback tråd. Hoppas jag har rätt.
Citera
2026-01-25, 16:07
Medlem
Domlingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Tror att det finns en tråd om detta, men jag är inte 100% säker men jag har läst någonstans på en flashback tråd. Hoppas jag har rätt.
Letat runt och hittar ingen. Märkligt att det här fallet gått under radarn då MGM greps redan i höstas.
Citera
2026-01-26, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domlingen
Verkligen tyst om detta fall, står inte ens vart det ska ha skett, bara att mannen är från "Stockholmsområdet".

Ja, det finns i det närmaste inget om detta fall mer än några rader i aftonblaskan. Ytterst märkligt då detta fall är upprörande vidrigt och upprör gemene man.
Citera
2026-01-26, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domlingen
Letat runt och hittar ingen. Märkligt att det här fallet gått under radarn då MGM greps redan i höstas.
Du har rätt och jag hade faktiskt fel. Jag satt på tåget och letade men det finns ingen tråd. Det är mycket märkligt med tanke på vad det är för vedervärdigt brott som har begåtts.
Citera
2026-01-29, 17:30
Medlem
Domlingens avatar
Fortfarande ingen som vet något mer?
Citera
2026-02-17, 16:54
Medlem
Domlingens avatar
Ingen?
Citera
2026-02-17, 16:57
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6q60br/barnvaldtaksmannen-avslojades-av-sjukdom
Citera
2026-02-17, 17:08
Medlem
En sådan ofattbar ondska är svår att greppa för mig. Tortyr och sedan avrättning ala mexikansk drogkartell style är vad han egentligen förtjänar. Men jag hoppas att pappan till barnet gör vad jag hade gjort, dödar fanskapet.
Citera
2026-02-17, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straightuphappy
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6q60br/barnvaldtaksmannen-avslojades-av-sjukdom

Rätt ny form av bevisning isf. Jag kan inget om gonorrés smittöverföring men antar det är ett starkt bevis eftersom de valt att gå vidare med det..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in