2026-01-22, 17:08
Bannlyst
Det enda man läser om är svenskar som flyr eller vill fly Sverige. Vad säger flashbacks experter om det?Jag menar ni står ju över alla och är dom mest intelligenta människorna på jorden. Jag menar ni har alltid rätt om allt. Alla borde verkligen vilja bli som er. Jag menar Ukraina det gick ju jättebra till exempel.

Dela med er av era tankar så har vi en diskussion!
2026-01-22, 17:20
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Mina tankar är att du vet vem som leder Melodifestivalen, "Gina Dirawi och Hampus Nessvold". Jag vet inte om det stämmer, men lite pinsamt för en fritänkare att vara så ajour med massans förströelse..?
2026-01-22, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoomerSlayer
Det enda man läser om är svenskar som flyr eller vill fly Sverige. Vad säger flashbacks experter om det?Jag menar ni står ju över alla och är dom mest intelligenta människorna på jorden. Jag menar ni har alltid rätt om allt. Alla borde verkligen vilja bli som er. Jag menar Ukraina det gick ju jättebra till exempel.

Det enda DU läser. Varken jag eller andra läser just det. Du väljer själv om du vill sitta och skrolla på skitsidor och vara fast i din bubbla. Ingen i min närhet eller ens yttre sfär flyr eller tänker fly. Den enda sidan jag aktivt ser folk vara domedagssägare eller bara vill vara anti-Sverige till 100% är, surprise!, Flashback.
2026-01-22, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoomerSlayer

Ingen jag känner vill fly Sverige sen är flashbackare rätt hatiska små människor.
2026-01-22, 17:41
Moderator
Meijis avatar
Tråd låst. "Dela med er av era tankar så har vi en diskussion!" är inte någon tydlig eller begriplig frågeställning.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in