2026-01-22, 16:10
Avslutad
Hur kommer det sig att vissa påstår att de inte får windows 11 att fungera? Den laddar snabbare än Windows 10 anser jag, bättre tema dessutom.

Några mer som tänkt vad folk klagar på windows 11 när de mesta fungerar, även datorspel från grunden.

Hur kommer detta sig? Har de otur med hårdvara eller vad kan det vara.
Citera
2026-01-22, 16:49
Medlem
Strychnos avatar
Det kanske är för att deras datorer är gamla och slöa?
Jag har inga problem med win11, det laddar på några sekunder, och jag har en vanlig standarddator som är ett halvår gammal.

Det lär väl dessutom vara att folk installerar en massa skit som startar och segar ner, en massa onödiga antivirus som gör burken seg som fruset tuggummi.
Citera
2026-01-22, 16:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Det kanske är för att deras datorer är gamla och slöa?
Jag har inga problem med win11, det laddar på några sekunder, och jag har en vanlig standarddator som är ett halvår gammal.

Det lär väl dessutom vara att folk installerar en massa skit som startar och segar ner, en massa onödiga antivirus som gör burken seg som fruset tuggummi.

Har själv en 10 årig gammal burk som fortfarande går med Windows 11, Ivy Bridge. Dessutom laddar den bra snabbt ändå.

Har TPM aktiverat ändå.
Citera
2026-01-23, 22:45
Medlem
Windows 11 är det snyggaste OS’et enligt mig just nu.
Riktigt bra gjort!

Många datorer kan inte installera det eftersom det är krav att ha ett TPM chip på moderkortet.

Men man kan gå runt det kravet och installera det ändå på äldre datorer om man vill med lite pillande.
Citera
2026-01-23, 23:04
Avstängd
Windows 11 är det snyggaste hittills imo.
Citera
Igår, 10:16
Medlem
Tråd med samma tema:
(FB) Windows 11 är fantastiskt och laddar snabbt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in