2026-01-22, 14:39
Medlem
Varför har det inte läckt någonting om Covid v2/pandemier/vaxxin från WEF-mötet i Davos? Beror detta på att Flashbacks foliehattar hade fel och ljög hela tiden om att "WEF skapade pandemin" och att de skulle "förgifta alla med vaxxin"? Eller hur ska vi tolka den öronbedövande tystnaden? Har gubbarna i WEF bytt taktik från vaxxinpass till WW3? (Vilket iofs verkar avblåst nu när Trump backade från Grönland). Har det inte läckt något annat smaskigt? UFO:n var ju på tapeten i slutet av förra året ("age of disclosure"). Och hur går det med "agenda 2030" egentligen? Det verkar gå trögt. Eller har de blivit bättre på hemlisar?
Citera
2026-01-22, 17:10
Medlem
tukkats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Varför har det inte läckt någonting om Covid v2/pandemier/vaxxin från WEF-mötet i Davos? Beror detta på att Flashbacks foliehattar hade fel och ljög hela tiden om att "WEF skapade pandemin" och att de skulle "förgifta alla med vaxxin"? Eller hur ska vi tolka den öronbedövande tystnaden? Har gubbarna i WEF bytt taktik från vaxxinpass till WW3? (Vilket iofs verkar avblåst nu när Trump backade från Grönland). Har det inte läckt något annat smaskigt? UFO:n var ju på tapeten i slutet av förra året ("age of disclosure"). Och hur går det med "agenda 2030" egentligen? Det verkar gå trögt. Eller har de blivit bättre på hemlisar?

Agenda 2030 är i princip färdigimplementerad hos våra myndigheter och ESG-företag.

Bekvämligt nog för dem så kan dom distrahera massan med Trump och Grönland.

Om du tittade på Uffe's intervju ifån Davos igår så sade han tydligt i början att han haft många intressanta möten med politiker, lobbyister och företagsledare, men att vi förmodligen inte var intresserade att höra vad det handlade om, så han gick direkt på den hemske Trump.

Men det är klart att dessa politiker och lobbyister har som enda mål att göra livet bättre för oss plebejer.
Citera
2026-01-22, 21:48
Avslutad
Citat:

Arbetet med vaccin-pass och tillhörande lagstiftning har fortsatt obehindrat och förbereds inte bara juridiskt i flera Europeiska länder utan har även kommit långt i implementeringen i medicinska ramverk också.
Det jag delat här är ifrån publika och offentliga uppgifter.
Citera
2026-01-22, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tukkat
Agenda 2030 är i princip färdigimplementerad hos våra myndigheter och ESG-företag.

Bekvämligt nog för dem så kan dom distrahera massan med Trump och Grönland.

Om du tittade på Uffe's intervju ifån Davos igår så sade han tydligt i början att han haft många intressanta möten med politiker, lobbyister och företagsledare, men att vi förmodligen inte var intresserade att höra vad det handlade om, så han gick direkt på den hemske Trump.

Men det är klart att dessa politiker och lobbyister har som enda mål att göra livet bättre för oss plebejer.
Om vi "redan har agenda 2030" då förstår jag inte vad problemet skulle vara?
Citera
2026-01-22, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eodnhoj
Arbetet med vaccin-pass och tillhörande lagstiftning har fortsatt obehindrat och förbereds inte bara juridiskt i flera Europeiska länder utan har även kommit långt i implementeringen i medicinska ramverk också.
Det jag delat här är ifrån publika och offentliga uppgifter.
Cool story bro. Skriv ett scifi-manus.
Citera
2026-01-23, 11:23
Avslutad
Citat:

Visste du om att om man hör något som låter tvivelaktigt kan man göra lite korta sökningar i det hela för att utesluta det? Tar inte mer än fem minuter. På samma sätt som det inte tar mer än fem minuter att få fram namnet på det som tagit fram Covid viruset, uppgifterna har varit offentliga i Pubmed i flera år.

Tyvärr går det inte övertyga någon som inte vill bli övertygad.
Citera
2026-01-23, 11:44
Bannlyst
Citat:
Det är väl inget konstigt med vaccin-pass?
Det kommer naturligtvis införas inom några år.
Citera
2026-01-23, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eodnhoj
Visste du om att om man hör något som låter tvivelaktigt kan man göra lite korta sökningar i det hela för att utesluta det? Tar inte mer än fem minuter. På samma sätt som det inte tar mer än fem minuter att få fram namnet på det som tagit fram Covid viruset, uppgifterna har varit offentliga i Pubmed i flera år.

Tyvärr går det inte övertyga någon som inte vill bli övertygad.
Varför skulle det vara något fel med att de experimenterar med evolution av olika virus? De gör ju det för att lära sig mer. Så att de kan ta fram vaccin och mediciner. "De" skapar inte virus för att du ska bli sjuk. Varför tror du det? (Eller, varför insinuerar du det?)
Citera
2026-01-23, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det är väl inget konstigt med vaccin-pass?
Det kommer naturligtvis införas inom några år.
Jag bryr mig inte nämnvärt. Om FHM anser att vaccinpass är en bra idé då rättar jag mig efter det. Men som jag minns det var detta inte aktuellt i Sverige. Eftersom de flesta av våra politiker värnar om personlig integritet och många verkade tycka att detta var tveksamt av den anledningen. Men som jag ser det måste individens önskan om integritet vägas mot dödsfall. Och då kan det uppstå situationer där det ändå kan vara motiverat. Men som sagt, jag litar på att FHM är bättre på att rekommendera detta än vad jag är, eller någon antivaxxer på Flashback
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in