2026-01-21, 20:27
Medlem
Är det viktigt för er att få i en relation? Får ni det av er partner? Hade ni kunnat vara i en relation där ni inte får det? Hur ofta får ni det ungefär?
Mitt ex gav mig alltid bekräftelse och sa hur skönt det var, under akten och efter. Han sa jämt att jag var den skönaste han varit med. Min nuvarande ger mig sällan bekräftelse. Efter att vi haft sex så masserar jag hans rygg ibland, och då kan han säga ” din massage är det bästa jag varit med om”
Men han nämner aldrig nåt om sexet. Han skriver aldrig sexiga sms där han skriver vad han vill göra med mig. Känner att det kan vara så att han inte är nöjd med mig… försökt prata med honom, men man märker att det är ett ämne som han inte är bekväm att prata om
Citera
2026-01-21, 20:32
Medlem
StonedMonkeys avatar
Ja, ja, nej, inte alls nu men förväntar mig det flera gånger i veckan.
Citera
2026-01-21, 20:34
Medlem
Samma fråga som för ett knappt år sedan?

Räcker inte bekräftelsen i form av att ni fortfarande har sex?

Det måste vara sjukt avtändande för din partner, om du hela tiden har grubblerier kring det sexuella.

(FB) Får ni bekräftelse i sängen sexuellt?
Citera
2026-01-21, 21:09
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Är det viktigt för er att få i en relation? Får ni det av er partner? Hade ni kunnat vara i en relation där ni inte får det? Hur ofta får ni det ungefär?
Mitt ex gav mig alltid bekräftelse och sa hur skönt det var, under akten och efter. Han sa jämt att jag var den skönaste han varit med. Min nuvarande ger mig sällan bekräftelse. Efter att vi haft sex så masserar jag hans rygg ibland, och då kan han säga ” din massage är det bästa jag varit med om”
Men han nämner aldrig nåt om sexet. Han skriver aldrig sexiga sms där han skriver vad han vill göra med mig. Känner att det kan vara så att han inte är nöjd med mig… försökt prata med honom, men man märker att det är ett ämne som han inte är bekväm att prata om
Jag tycker inte att du ska vara med en person som inte får dig att känna dig sexig och bra.

Jag har aldrig känt ett behov av att via sex få bekräftelse. Jag vet vem jag är och jag vet att jag är fin. Den som älskar mig älskar mitt sex också, aldrig varit med om något annat. Det är inte själva akten som är viktig, det är med vem. Älskar man varandra så blir det dunder vad och hur man än gör.
Citera
2026-01-21, 21:17
Medlem
UniktAnvNamns avatar
1 av 2 är inte så dumt, han uppskattar i alla fall massagen!
Citera
2026-01-21, 21:25
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Jag tycker inte att du ska vara med en person som inte får dig att känna dig sexig och bra.

Jag har aldrig känt ett behov av att via sex få bekräftelse. Jag vet vem jag är och jag vet att jag är fin. Den som älskar mig älskar mitt sex också, aldrig varit med om något annat. Det är inte själva akten som är viktig, det är med vem. Älskar man varandra så blir det dunder vad och hur man än gör.

Har TS själv tagit några initiativ till det hon vill ha?
Det går att spegla varandra.
Citera
2026-01-21, 21:53
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Har TS själv tagit några initiativ till det hon vill ha?
Det går att spegla varandra.
Man får utgå ifrån att dom kommunicerar. Om man inte gillar något så visar man något annat eller nytt sätt.

Men det är väl klart att det är tråkigt för henne om han aldrig säger något sexigt till henne. Mannen måste få kvinnan 100% bekväm annars kommer hon att hålla tillbaka och tänka istället för att njuta. Skulle säga att hans energi har satt lite galler i huvudet på TS? Orka knulla en hel människa och inte säga något sexigt? Kan nog förstå att hon blir lite kluven.
Citera
2026-01-21, 22:03
Medlem
Citat:
Man får utgå ifrån att dom kommunicerar. Om man inte gillar något så visar man något annat eller nytt sätt.

Men det är väl klart att det är tråkigt för henne om han aldrig säger något sexigt till henne. Mannen måste få kvinnan 100% bekväm annars kommer hon att hålla tillbaka och tänka istället för att njuta. Skulle säga att hans energi har satt lite galler i huvudet på TS? Orka knulla en hel människa och inte säga något sexigt? Kan nog förstå att hon blir lite kluven.

Ja säger dom inget eller visar så blir det lite gissningslek. Det håller inte i längden.
En del är så pryda att dom försöker tysta en ifall man pratar om sexet efteråt. Oftast bra saker, eller annat man vill testa eller bygga vidare på.
Är hon bekväm med sällskapet så blir saker och ting inte så svårjobbat.

Men anser ändå att TS har lite eget ansvar i det hela också.
Hon kan börja med att prova det hon vill ha fast på honom typ.
Citera
2026-01-21, 22:03
Medlem
Citat:
Mitt ex gav mig alltid bekräftelse och sa hur skönt det var, under akten och efter. Han sa jämt att jag var den skönaste han varit med.
Kan du inte kolla vad ditt ex sysslar med nu för tiden? Kontakta honom och fråga om han vill träffas för ett knull vettja!
Citera
2026-01-21, 22:22
Medlem
Dille24s avatar
När jag tänker efter känns det som att det är väldigt sällan min fru säger något positivt.. tänker väl att sexet i sig får vara den bekräftelse man får leva på.

Jag är nöjd om hon kommer och försöker alltid berätta hur härligt det är, men som folk skriver är en del så hiskeligt pryda, så man får tolka det lilla man får istället.
Citera
2026-01-21, 22:55
Medlem
Vem säger att vi forfarande har sex ofta? Om han vill en gång i månaden så skulle inte jag säga att det är nån bekräftelse.. snarare att jag är lättillgänglig samt att han har svårt att få till det med andra tjejer
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Samma fråga som för ett knappt år sedan?

Räcker inte bekräftelsen i form av att ni fortfarande har sex?

Det måste vara sjukt avtändande för din partner, om du hela tiden har grubblerier kring det sexuella.

(FB) Får ni bekräftelse i sängen sexuellt?
Citera
2026-01-21, 22:56
Medlem
Fint svar o håller verkligen med
Citat:

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in