Jag förstår hur du tänker.
Men sent på kvällen/natten i mörkret en måndag är det nog inte många som kan ha sett något.
Någon annan kanske kan svara på, om jag inte missat det, hur miljön runt omkring ser ut.
Spåren kanske försvinner snabbt, speciellt om det snöar också, sen kanske inte de hundarna som var ute är de "bästa"
Jag tror på vattnet eller att hon tagit sig längre bort till fots.
Finns ju såklart alla möjliga scenarion och ytterligheter som kan ha hänt, men återigen om detta var helt oväntat , att hon bara helt plötsligt var försvunnen från att ha levt ett normalt och lyckligt liv tror jag det skulle vara mer pådrag.
Hoppas familjen får svar och vet mer än oss iallafall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Onemisstake
Det är just det, har hon till fots lämnat Hammarö eller åkt taxi eller kollektivt, då borde väl åtminstone en person sett henne? Därav är det mest sannolikt att hon är kvar på Hammarö eller möjligtvis någon annans fordon bort från Hammarö?
Om familjens egna fordon skulle saknats hade vi nog fått veta det, tänkte mer om någon dök upp utanför hemmet och hon gått ut och undrat vad i h-vete och blivit indragen i en bil, av en random okänd eller rentav någon hon kände igen? Möjligheten finns väl att det skulle kunna vara anledningen till att inga spår finns öht? Fattar inte hur polisen kan bara lägga ner, även om
det finns tex avskedsbrev så är det väl ändå möjligt att ett brott ägt rum, det går väl inte utesluta helt så länge hon inte är funnen? Tycker det känns märkligt alltihop ju längre tid det går men Hammarö kanske är jättestort?
Obs bara spekulationer och ska inte tas som sanning öht!!