2026-01-20, 14:24
Medlem
För några (ganska många) år sedan följde jag en tjej hem från krogen.
Det gick het till med grovhångel redan i hissen så vi gick rakt in i sovrummet och började sexa.
När jag efter några minuter kör "doggy style" ser jag en ganska stor svart hund sitta i sovrummet och titta på oss. Det blev lite "överraskande", kan jag säga :-)
Jag lyckades dock behålla "koncentrationen" men vågade inte gå och kissa sen på natten.
På morgonen stängde jag dörren innan vi körde omgång 2...

Håller med - inga husdjur. Foto är inga problem (om det inte är foto på husdjur).

Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag vill inte ha någon annan där än jag och den jag har sex med men ser jag foton på farmor, barn eller vem som helst, det är inte okej. Inga sådana som jag vill ska poppa upp i mitt huvudet.

Sen att det hoppar en katt eller hund i sängen eller stirra på en. Seriöst det är fan weird.

Kanske bara jag men jag tycker det är creapy.

Vad tycker ni?
Citera
2026-01-20, 15:45
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag har en tavla med Marilyn Monroe på sovrummsväggen men jag bryr mig inte, Marilyn får gärna se på när jag knullar, hon knullade nog en hel del själv i sitt liv.
Citera
2026-01-22, 07:28
Medlem
Har haft sex med partners som har husdjur, visst är det lite störande nör katten hoppar upp i sängen. Men min känsla är att husdjuren brukar hålla sig undan ofta nör man har sex, nöstsn som de medvetet gör det.

Då vi är inne i swingerslivet så gör inte några foton på andra människor oss så mycket 😅😅
Hellre levande männsikor som kollar än ett foto på fsrmor som kollar på 😂
Citera
2026-01-23, 10:34
Medlem
EnflygandeKos avatar
Ja är lite störande när katten sitter en halv meter ifrån och stirrar granskande/nyfiket på själva akten. Ibland så händer det att man stannar upp helt och kan inte låta bli att skratta åt den bisarra situationen.
Citera
2026-01-23, 13:43
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lettland
Har haft sex med partners som har husdjur, visst är det lite störande nör katten hoppar upp i sängen. Men min känsla är att husdjuren brukar hålla sig undan ofta nör man har sex, nöstsn som de medvetet gör det.

Har noterar en del amatörporr där det kliver fram eller kisse eller en hund mitt under samlaget. Slås alltid av hur obrydda de är. Som om de visste PRECIS vad det är som försigår.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in