2026-01-19, 11:04
Medlem
Jag vill inte ha någon annan där än jag och den jag har sex med men ser jag foton på farmor, barn eller vem som helst, det är inte okej. Inga sådana som jag vill ska poppa upp i mitt huvudet.

Sen att det hoppar en katt eller hund i sängen eller stirra på en. Seriöst det är fan weird.

Kanske bara jag men jag tycker det är creapy.

Vad tycker ni?
Citera
2026-01-19, 11:08
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag vill inte ha någon annan där än jag och den jag har sex med men ser jag foton på farmor, barn eller vem som helst, det är inte okej. Inga sådana som jag vill ska poppa upp i mitt huvudet.

Sen att det hoppar en katt eller hund i sängen eller stirra på en. Seriöst det är fan weird.

Vad tycker ni?

En schäfer-lap i pruttskruven medan hennes farmor ler är väl snarare ett välkänd orsak för prematur ejakulation
Nämen, det är lite weird, djuren iaf. Små foton går bra, man får väl fokusera på den rosa.
Citera
2026-01-19, 11:13
Medlem
Skulle inte husdjuren gilla att du har foton? Eller tycka att det är "creapy"?
Nej men vad spelar det för roll om det finns foton i rummet. Varför så känslig?
Citera
2026-01-19, 11:49
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:

Vad tycker ni?
För drygt 10 år sedan satte jag på en tinderdejt som egentligen var lite för fet för min smak så det gick lite trögt för mig att komma till avslut. Löste det hela genom att ta fläskfia bakifrån i röven samtidigt som jag stirrade stint på fotot av hennes 17-åriga lesbiska dotter som hängde på väggen ovanför sängen. Så foton i sovrummet kan även vara av godo.
Citera
2026-01-19, 12:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Det är ju ett tell det. Om man går in ett sovrum och alla foton ligger vända neråt. Ok här har ni haft sex eller hur?
Citera
2026-01-19, 12:15
Medlem
Citat:

Vad tycker ni?

Djur nej, jag koncentrera mig på personen jag har sex med och bry mig inte om foton.
Citera
2026-01-19, 12:26
Avstängd
Jo det är inte särskilt trevligt.
Och då blir det heller inget.
Citera
2026-01-19, 12:36
Bannlyst
Citat:

Vad tycker ni?

Jag tror att dina känslor är helt normala, och du är definitivt inte ensam.
För många människor är sex ett mycket intimt och fokuserat ögonblick – mentalt och känslomässigt. När något "irrelevant" eller till och med symboliskt krockar (ett foto på mormor, barn, en annan person eller ett djur som stirrar på dig) spelar in, kan hjärnan omedelbart förlora sin känsla av trygghet eller upphetsning. Det är inte konstigt; det är en normal psykologisk mekanism.
Citera
2026-01-19, 13:28
Medlem
Riksreptilens avatar
Min allmänna inställning är att konst är konst oavsett kvalitet men den kan bli för provocerande helt klart.

Större speglar i sovrummet, där kan det behövas lite diskussion om längre förhållande.
Citera
2026-01-19, 15:08
Avstängd
Staffesmurfsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Min allmänna inställning är att konst är konst oavsett kvalitet men den kan bli för provocerande helt klart.

Större speglar i sovrummet, där kan det behövas lite diskussion om längre förhållande.
Rent hyoptetiskt kan man inte bara ha djuret med så slipper den vara ensam eller tänker jag fel
Citera
2026-01-19, 17:07
Medlem
Eurodiscos avatar
Många tjejer har ju foton på väggararna borden ja fan överallt och det får gör mig inget. Men fan inga husdjur. Har för övrigt fått en katt jag inte visste fanns rakt i ansiktet när den ramlade ner från en hög hylla. Då var det dax att gå hem.
Senast redigerad av Eurodisco 2026-01-19 kl. 17:10.
Citera
2026-01-19, 19:40
Avstängd
kyrkstockens avatar
Jag tar dom alltid bakifrån samtidigt som jag fokuserar på mormors foto där på nattduksbordet. Ibland fokuserar jag på min 3-åriga systerdotter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in